♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emelie Andersson - 15 augusti 2012 11:26

Äntligen hemma igen! 

 

 

hej allihopa, kom precis hem och hann inte mer än hem och sätta på datan och börja blogga! 

Hann ju inte göra något inlägg igår kväll innan jag somnade, var så jävla överlycklig som fanns ingen känsla att beskriva, alla känslor på samma gång! 

Men nu sitter jag här och lyssnar på musik ska snart in i duschen och fixa mig och lite sånt sedan är de dax att dra in en sväng med Marlene till trädgårdsförening tror jag de blir, sedan blir det in ikväll med Martina & Julia sammaplats fast då taggar vi om på nytt och lyfter handen för svenska björnstammen! 

BAMMM! 

Men bloggar strax igen ska bara fixa mig lite! 

 

Hörs snart igen!

 

Av Emelie Andersson - 15 augusti 2012 08:43

Godmorgon bloggen!
Vaknade nyss, klockan är inte alls mycket fan vad segt.
Idag ser mina planer för dagen ut så att först ta mig hem till min familj och sedan fixa mig lite och sedan är de typ dags att åka & träffa underbaraste Marlene, sedan fyller också min syster år imorgon så blir att fira henne idag! :)
Men uppdaterar lite senare puss!

 


Av Emelie Andersson - 15 augusti 2012 00:24

Har aldrig vart såhär lycklig, åhh!
Fick bild med dom också kan de bli bättre elr? :)
Mer än underbar känsla !
Tack för en grym dag, hela dagen har verkligen vart på topp tack vare tjejerna ifrån silversystrarna!
Åhhhh perfekt avslut på dagen!
Uppdaterar mer imorgon!

Av Emelie Andersson - 14 augusti 2012 18:56

Hejjsan!
Nu lägger jag upp några bilder & kanske någon video från förut när jag & bevis var där inte värdens bästa bilder men vi försöker få tag på tjejerna sedan & ta lite kort! :)
Puss!

Av Emelie Andersson - 14 augusti 2012 16:33

hemma nu! 

 

Har nyss kommit hem från stan med världens bästa kusin vi åt langos och hade de hur mysigt som helst, vi såg också världens kungliga tjej-rappare dom kallar sig för ''silversystrar'' verkligen hur coola och grymma som helst, ni måste bara lyssna på deras låt som jag länkar lite längre ner i inlägget kommer även länka deras blogg.

Men dom är verkligen hur grymma som helst . 

Men här kommer en av deras grymmaste video :

 

http://www.youtube.com/watch?v=-ahFizXtde8  

och här är även bloggen: 

http://silversystrar.se/

 

kolla på dom, dom är helt oslagbara! 

 

   

 

 

hörs sedan! 

 


Av Emelie Andersson - 14 augusti 2012 16:13

Hallå bloggen!
Just nu sitter jag på spårvagnen på väg hem, så jävla grymma var dom kvinnlinga rapparna såå grymma!
Kommer upp bilder på dom lite senare bloggar mer när jag kommer hem puss!

Av Emelie Andersson - 14 augusti 2012 13:39

Mot stan med bästaste kusin en snabbis!

Av Emelie Andersson - 14 augusti 2012 12:46

Tjenare Tjenare! 

 

Blev lite ändrade plander blir nog att åka in lite senare till stan och kolla på Norlie och KKV för ska träffa Julia lite senare men de blir lite senare för hon är inte riktigt hemma än, och kanske det blir så att Sabina hänkar på in dit! 

Blir nog en riktigt go dag ska ni se, mycket musik och goa vänner! 

Tror även Kevin tar sig in till stan och hänkar på oss också! 

Men vi får se allt kan hända så kan bli lite olika planer lite senare man vet ju aldrig. 

Men nu sitter jag här med ansiktsmask in kletad i ansiktet jätte mysigt eller inte... 

HAHAH.. Men snart blir det att tvätta bort den också men innan det ska jag berätta lite varför jag inte hann blogga i gårkväll så mycket för kollade på skräckfilm och kunde verkligen inte somna efterden trodde seriös att jag skulle dööö! 

Den var såå jävla äcklig usch , hatar när små barn blir inblandade! 

Men nu ska jag strax ta och tvätta av kletet i ansiktet och fixa mig lite inför ikväll så uppdaterar lite senare! 

Lite ego pix på mig i min nya facelook,ignorera fula face!  :) 

 

 

   

 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards