♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under september 2012

Av Emelie Andersson - 30 september 2012 22:19

godkväll alla goingar! 

Lite harr blivit rätt sega inlägg på sista tiden är inte mening de ska forsätta så utan jag ska köa på med bättre teknik uppdatera mer och lite så.

Men hoppas ni gillar de! 

Men nu har jag precis kollat klart på X-Factor och dom är verkligen hel grymma, fattar verkligen inte får inte in i mitt huvud hur grym man kan vara?!.

Men nu blir det lite blogguppdatering här då kanske någon film ve tinte fall jag orkar, nä skiter nog i det blir sängen nu! 

Så vi hörs imorgon !

 

Av Emelie Andersson - 30 september 2012 16:02

hej alla älskade läsare! 

Just nu sitter jag här och pluggar lite och har allmänt tråkigt.. suck.

Men ska alldeles strax äta lite mat och kanske blir det också att åka in till lisberg en snabbis. 

Bara ha en riktigt underbar söndags kväll med familjen!

Jag vill också att ni kommenterar lite mer om vad ni tycker att jag ska göra på min blogg! 

Så ni måste börja KOMMENTERA! 

Men här kommer några bilder som jag nyss tog, som ni kommer att få nöja er med! 

 

       

 

Av Emelie Andersson - 30 september 2012 11:28

Iväg och handla lite mer kläder, hittade inte allt jag ville igår!
Haha.. Hörs senare pusshej!

Av Emelie Andersson - 30 september 2012 10:25

Av Emelie Andersson - 29 september 2012 23:23

Godnatt på er! 

 

Av Emelie Andersson - 29 september 2012 20:47

hej alla fina läsare! 

Nu är jag precis ut kommen ur duschen och ska strax slå mig ner i soffan med min familj en liten stund.

Men sedan blir det bara lite häng med mig själv haha, nämen jag ska faktsikt plugga lite sedan tänkte jag även kolla på någon film till.. haha..

Blir en riktigt slö lördag..

Egentligen hade jag annat planerat men nu blev de såhär istället.

Tyvärr missade jag världens grymmaste tjejrappare ikväll men låt gå de kommer fler tillfällen! 

Men lycka till tjejer! 

Här får ni höra tjejerna, länkar 2 låtar med dom..

Men vi hörs snart igen! 

sjuuukt grymma! 

 

Av Emelie Andersson - 29 september 2012 18:54

hej alla mysiga läsare!
Just nu är jag med världens bästa kusiner från Örebro, som man har saaaaknat en aning!
Älskar er!

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards