♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emelie Andersson - 10 augusti 2012 20:10

Mys på Liseberg!

Av Emelie Andersson - 10 augusti 2012 18:04

Liseberg med världens goaste vänner!

Av Emelie Andersson - 10 augusti 2012 12:35

 


Här sitter man helt ofixad och precis ätit frukost och stax ska man iväg och träffa killarna från varberg! 

Fast vet inte riktigt vad man ska hitta på det är ju inte direkt världens finaste väder, bara kyla och piss regn.

Men nu ska vi strax fixa oss och dra ut en liten stund sedan blir det kanske att också åka till frölunda och träffa några vänner där med hehe... 

Men som det ser ut nu vill jag bara vara inne och kolla film haha lat tjej, jag vet! 

Men nu ska jag ta och klä på mig och fixa lite så uppdaterar lite senare! 


Här kommer en hel grym låt som har fastnat i hjärnan på mig: 

 



 

Av Emelie Andersson - 9 augusti 2012 21:25

 


Kom nyss hem från en gokväll i skogen har bara gått runt lite snackat lite skit och lyssnat på goa låtar och det är ju mig och josefine vi snackar om så vi har självklat vart och handlat godis,dricka och choklad. HAHAHA...

Vi vet att vi är tjocka inget ni behöver påpeka men nu ska vi strax mysa framför tv:n och käka lite gott och sånt så kanske bloggar lite senare annars hörs vi imorgon! 

JAAAA!

Imorgon blir det att träffa dom bästa ever, mina egna små grisar från varberg saknat dom något enormt endå om de bara gått en vecka sedan. HAHA.. 

Men vi hörs! 

 

Av Emelie Andersson - 9 augusti 2012 18:17

Hejsan!
Förut åt jag världens godaste lasange mumms, så nu är jag sjukt mätt så vet inte vart jag ska ta vägen! Haha..
Men efter det så tog jag och lillasyster lite kort massa ego kort på mig får jag väl erkänna men vi hade lite tråkigt!
Men nu blir det av till Mölndal igen och sova hos världens bästa!
Sedan blir det nog lite mys på de!
Men nedanför ser ni några av bilderna vi tog!
Hörs sedan puss!

 


 

Av Emelie Andersson - 9 augusti 2012 13:13

Godmorgon!
Orkade verkligen inte blogga så sent igår vi typ somnade på direkten och snackade lite skit!
Men vaknade typ klockan 10 för att gå och träffa David och nu sitter jag och Josefine här och kollar på någon film som är såå tråkig.
Typ någon film som handlar om något virus fattar knappt något.
Men nu ska jag berätta hur min dag annars ser ut, åka till huset en liten stund och fixa och lite så..
Sedan kanske det blir att umgås med Josefine ikväll igen om hon inte följer med till kållered.
Men vi hörs senare puss!
Ps. Några bilder från en dag i huset!

Av Emelie Andersson - 8 augusti 2012 22:31

Hallöj! 

 

kom nyss hem från en jätte mysig dag med david och josefine, vi hade de verkligen jätte mysigt iallafall jag! 

Men nu sitter jag här med min lilla gullegris, kul att vi båda två sitter med världens mensvärk buhu! 

Så nu blir det att bara gosa ner oss i sängen med en go film på de gött! 

Men blir någon inte någon mer uppdatering ikväll så vi hörs väl till morgonen puss! 

 

Av Emelie Andersson - 8 augusti 2012 17:12

Morsning Korsning! 


Har ni de bra i värmen? Det har jag iallafall de är sjukt varmt idag såå gott! 

Just nu sitter jag och uppdaterar in data lite för den är ovanligt seg, men ja som sagt idag kanske de blir att Jossan ska sova hos mig för är ju hos mamma ikväll så kanske blir en mysig liten kväll med henne! 

Men snart ska jag förmodligen ut och träffa henne och kanske david vi fårse lite. 
Men nu så är det såhär att jag har inte haft tillgång till min data så himla mycket så har inte kunnat ha mina "rubriker" och så men ska väl försöka göra dom så ofta som möjligt! 

Men vi hörs väl lite senare då ! 

 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards