♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Emelie Andersson - 23 augusti 2012 22:09

Mys! 

 

Har precis ätit klart kvällsmacka och lite så och precis tvättat  bort allt smink och faktiskt även gjort några flätot i håret så får vi se hur de ser ut till morgonen blir det för mycket krull tar vi den vanliga platta verisionen som blir enklast men som sagt ska ju ta skolfoto imorgon så man får ju hoppas på att man ser bra ut haha..

Men de gör man ju fan aldrig haha, men nu ska jag lägga mig och sova är så jävla övertrött så de finns inte men vi hörs i morgon sötnosar, så kolla in min blogg till morgonen igen! 

Pusss! 

+ osminkad och grejer inte okej, men har inte tvingat er att titta haha :)

   

 

Av Emelie Andersson - 23 augusti 2012 19:20

tjenare tjenare! 

 

Nu är snart kalaset över ingen blir gladare än jag har så ont i mage så känns som jag kommer avlida vilken minut som helst haha..

Men jag har endå haft en grym dag ikväll har vart med bara min familj och tagit de lugnt och bara ätit massor av tårtor haha..

Men ja här kommer lite smått och gott från dagen med mig och kusiner mm.. 

Men vi hörs lite senare kyss! 

       

 

 

Av Emelie Andersson - 23 augusti 2012 17:17

heej alla vackra läsare! 

 

Kom nyss hem till pappsen från en riktigt jobbig skoldag, mycket plugg! 

Inget man orkar mer just nu 4 dagen och de känns som jag kommer dö, men men..

Just nu sitter jag här och bloggar hemma hos pappa då men som tur vad kunde jag ta med mig min egna dator BAAAMM! 

Men nu blir det bara att vänta påatt dom ska komma då, har inget bättre för mig så blir att ta lite bilder med världens finaste syster. 

Så vi hörs lite senare! 

 

             

 

 

 


Av Emelie Andersson - 23 augusti 2012 07:09

Tidigt..

 


Godmorgon alla goa bloggare, vaknade runt 6 imorse och gjorde mig i ordning lite och sedan körde pappa mig hem till mamma så jag kunde vila ut lite längre, men är såå trött så kommer säkert när som helst däcka av för en stund. 

Men nu ska jag vila lite och sedan sminka mig och lite så innan jag börjar kl.9 haha..

Vad gör jag uppe nu undrar nog dom flesta nu men jag är som jag är haha! :)

Tänkte bara snabbt berätta också hur min dag ser ut lite den kommer inte mer än att se ut så att jag bara ska packa ner inför måndag! 

Såååå sjukt taggad! 

Men då hörs vi lite senare kanske hinner göra något innan jag går till skolan vi får se om jag hinner,

hörs senare! 

 

 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards