♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emelie Andersson - 20 augusti 2012 13:49

Tråkigt! 

Finns verkligen ingenting att göra och tänker inte direkt gå ut i detta skit väder inte varmt någonstans sommarvärme? 

hallå kom tillbaka! 

Men jag hade så tråkigt så jag tog lite bilder och så som jag lägger upp lite senare i inlägget, jag har även kommit på vad jag ska hitta på idag.

Verkligen ingenting sitta och sega framför tv:n och bara njuta av att vara den enda ungen i lägenheten inte några småbarn som bråkar om allt och alla.

Så bara ta de lugnt och mysa med familjen är förmodligen mina planer, haha..

 

Men här har ni några flum bilder, ni får stå ut med dessa! 

       

 


hörs sedan alla sötnosar! 

 

 

Av Emelie Andersson - 20 augusti 2012 11:59

Första skoldagen..

 

Hemma äntligen, blev en snabb dag de var som jag trodde snabba genomgångar och pappers utdelningar och lite så annars var de rätt okej att komma tillbaka.

Men vill verkligen inte börja än fast de är endå rätt gött att jag åker exakt om en vecka till cypern bbammm! 

Men jag lovar att jag ska försöka blogga så mycket som möjligt när jag är där,kanske integår men ska iallafall försöka! 

Men kom nyss hem och är helt slut redan och ligger i soffan helt utkörd endå om de bara var 3-4 timmar haha..

Men mina planer för idag vet jag inte riktigt än hur jag ska göra harinte riktigt tänk vad jag har lust att göra idag,men de händer säkert någnting sedan.

Men vi hörs lite senare då, eller?

     

 

 

Av Emelie Andersson - 20 augusti 2012 07:48

Godmorgon! 

Vaknade nyss och gjorde mig en macka och ett glas oboy såå gött känns verkligen som rytinerna börjar komma igen, inte för jag vill men de finns någon sån känsla iallafall..

Men nu ska jag strax börja göra mig i ordning och fixa lite och så och sedan gå till skolan har verkligen ingen lust men tror vi bara ska ha något slags av upprop och avprickning och lite så haha..

Men  nu ligger jag och bara slappar i soffan och känns som jag kommer somna vilken sekund som helst men vi hörs när jag kommer hem sedan! 

 

Av Emelie Andersson - 19 augusti 2012 20:02

Hej finisar!
Fick tyvärr inte träffa Molly idag heller, men de gör faktiskt inte så mycket då har jag verkligen något mer att längta till men fick ju massa vinkningar & hjärtformade hälsningsar av henne!
Hon gjorde min dag oavs om hon inte fick ge autograf/ta bilder så vet jag tt hon såg mig!
Och jag fick ju hur snygga bilder som helst på dom så hör nedanför lägger jag upp bilderna!
Hade iallfall en hel grym dag tillsammans med Josefine, inget slår denna dag!
Längtat så mycket efter just denna dag men ja, ett bra slut på lovet får jg väl alt säga!
Uppdaterar lite senare :)
Krammmm!

Av Emelie Andersson - 19 augusti 2012 10:59

Haallo sötnosar! 


Har precis fixat klart mig och ska strax in till stan och kolla på rix fm festivalen taggaaa! 

Men detta fick blien väldigt snabb uppdatering men uppadaterar mer ikväll, buhu skola imorgon också så detta är ju sista skoldagen så vi får ta igen sista lovdagen.

Men vi hörs senare! 

 

Av Emelie Andersson - 18 augusti 2012 22:39

Hej bloggen just nu sitter vi på donken & bara choklad lite var nyss och träffade David en snabbis men nu är vi alldeles strax påväg hem ville bara säga att jag har haft världens grymmaste dag ever har inte haft så rätt grymt roligt på flera dagar!
Såå tack för dagen världens bästa familj/josse/och Mathias vänner!
Men här är några bilder från dagen uppdaterar mer när jag kommer hem!
Puss!

Av Emelie Andersson - 18 augusti 2012 17:51

Tjännare! 

 

Nu är jag färdig fixad och allt och ska strax ge mig in till stan med

mammsen och josefine och sedan äta langos mummss! 

Men sedan blir det nog att träffa Kevin en liten stund och kanske dra hem till mig och sitta inne och hitta på något inte direkt jätte fint sommarväder! 

Men nu ska jag fixa de sista och sedan bege mig inåt så vi hörs lite senare! 

Här bjuder vi lite på oss! 

 

         

 

 

 

Av Emelie Andersson - 18 augusti 2012 15:00

hej!
Nyss fikat färdigt och nu väntar jag bara på att pappa ska ta sig ut till bilen och köra hem mig.
Kan säkert ta ett litet tag innan han får tummen loss.
Men snart är jag påväg hem igen, när jag väl är hemma blir de en dusch och fixa sig och sedan in till stan och släppa loss lite!
Annars är de nog hel lugnt idag, men uppdaterar lite senare!
Kyss!

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards