♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emelie Andersson - 31 oktober 2012 20:02

hej finisar!
Får väl göra en liten uppdatering nu så ni vet att jag lever.
Jag har nämligen vart och fikat med min kusin och tagit några mysiga höst kort.
Men vi får höras lite senare nu blir det ut en stund med bästa josefine!
Några bilder på mig och min kärlek mer kommer.. pusshejj!

Av Emelie Andersson - 31 oktober 2012 13:24

 

   

 

Av Emelie Andersson - 31 oktober 2012 13:13

hejsan alla goingar! 

Hann inte blogga igår hade fullt upp..

Jag och jossan fick en knäpp mitt på kvällen fick för oss att och gå på bio och äta lite donken..

Så så blev det för vår del..

Men det blev verkligen en grym kväll, fillmen var också hur grym som helst ''Ted'' heter den rekomenderar den verkligen.. :) 

Här kommer några också några få bilder från gårkvällen..

Men vi hörs strax igen, ska duscha och lite sånt nu så hej så länge! 

                 

 

Av Emelie Andersson - 30 oktober 2012 12:58

Hej alla glada läsare! 

Kom hem för en stund sedan efter en go plugg stund i skolan, väääärt! 

Men nu blir det alldeles strax iväg och kolla på fotbollstunering på aktiviteten med jossan..

Nu får vi allt kolla vad våran frtidsgård går för! 

HAHAHAAHA...

Sedan blir det nog lite donken och bara hem och kolla film och njuta av lovet..

Men uppdaterar mer sedan! 

 


Av Emelie Andersson - 30 oktober 2012 08:44

Godmorgon alla snyggingar! 

Inte ok, att gå upp såhär tidigt på sitt lov men ska iväg till skolan för att plugga lite extra tycker jag är riktigt duktig!

Men nu ska jag alldeles strax dra mig iväg till skolan och även lämna mina syskon så vi hörs sedan! 

Hej svejs! 


 

Av Emelie Andersson - 29 oktober 2012 19:05

Jag är tillbaka här och efter en underbar resa till Danmark! 

 

Här är några få bilder från våran dagstur..

                                             

bloggar mer imorgon är sjukt trött efter denna båttur fyfan, gungade hela jävla tiden..

Så dax att få lite sömn på detta.

 

 

Av Emelie Andersson - 28 oktober 2012 11:38

 

Av Emelie Andersson - 28 oktober 2012 11:01

MYSSS PÅ MORGONEN! 

 

   


 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards