♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under juli 2012

Av Emelie Andersson - 31 juli 2012 21:10

Tjenixen igen!
Nu kom vi precis hem & ska sätta oss ner och mysa med massor av go saker och självklart kolla på rena rama Rolf. HAHHA!
För go film! :)
Men just nu ska vi bara byta om till pyjamas och sätta oss och chilla så bloggar mer imorgon tror jag puss!

Av Emelie Andersson - 31 juli 2012 19:01

haloyy!
Tog en snabb Fototime med kusinen, blev Bra bilder tills de började piss regna haha..
Men nu ska jag hem packa om på nytt och ge mig av och köpa lite godis & lite gott gott och sova i huset själv med Annica!
Vi ska bara chilla, kolla film O bara mysa!
Men uppdaterar senare puss!
+ Här nedanför ser du två av bilderna! ;)

Av Emelie Andersson - 31 juli 2012 13:32

hejsaaan svejsan här sitter jag med lilla Julia på en terminal med ösregn.. Suck..
Önska de kunde vara värme fyfan!
Tänk att min dröm ska gå i uppfyllese ska fan få träffa Molly sanden
live/face to face/backstage fyfan!
Fattar fortfarande inte att de kan vara sant?
Önskar verkligen jag kunde förstå att de var på riktigt men har ingen känsla att de är på riktigt!
HAHAH OMG!
Men men här är en flumm bild på mig och Julia! :)
Bloggar senare!

Av Emelie Andersson - 31 juli 2012 11:36

Godmorgon!
Vaknade nyss upp hemma hos Julia och hade världens läskigaste mardröm jag skojar inte HAHAH!
Jag trodde att alla fick cancer typ haha, och jag var den enda som inte fick de! Haha!
Men nu min dag idag blir väl att träffa några vänner och bara chilla uppdaterar mer sedan! ;)

Av Emelie Andersson - 30 juli 2012 18:32

Hej bloggen!
Just nu sitter vi här och väntar på att kvällens ska slå till , kolla på tv 4 klockan 8 och se om ni kan se oss vi har ett stort collage där de står Markoolio på så leta efter oss vet ja.
Men här är några grejer från genrepet. :)
Puss hörs sedan! ?

Av Emelie Andersson - 30 juli 2012 14:49

Lite små mys på Liseberg ! :)
HAHAH lite oseriösa bilder bara..

Av Emelie Andersson - 30 juli 2012 13:02

hejhej!
Just nu står vi och väntar på att genrepet ska börja så vi får vara med i lite kamera HAHAH!
Så bilder på mig & Julia HAHAH ossriösaa! :)

Av Emelie Andersson - 30 juli 2012 12:07

Hej bloggen!
Vaknade tidigt idag för att jag skulle åka in tidigt till liseberg.
Så nu är jag påväg in dit med bästaste Julia & sedan ska vi träffa andra vänner och gå på lotta på Liseberg! :)
Ska bli grymt mysigt!
Bloggar lite senare! :)
+ dagens look! :)

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards