♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Emelie Andersson - 7 augusti 2012 16:42

hejsan svejs! 

 

Ändrade planer i det hela nu drar man till pappa i huset istället och gör det sista på väggarna och sedan är de dax för mig att flytta in vettu! :)

Men nu ska jag dra mig pappa kommer strax , så detta fick bli ett grymt snabbt inlägg.

Men vi får höras mer sedan ska ta och kila iväg nu! 


 

Av Emelie Andersson - 7 augusti 2012 15:06

 

Just nu sitter jag hos mamma äntligen vid min efter längtade data haha..

Så nu har jag köpt mig lite godis som jag tänkte äta samtidigt som jag gosar ner mig i sängen och bara gottar mig,för de är ju inget direkt sol väder vilket jag önskar att de kunde vara! 

Har så oerhört tråkigt idag vet inte varför men nu är de så, men jaja.

Jag tänkte svara på min frågestund om en liten stund men den kommer i ett videoinägg lite senare, så nu ska jag titta på film och bara mysa! 

Hörs sedan puss! 

Av Emelie Andersson - 7 augusti 2012 12:39

Bilden ville tydligen inte hänga med på förra inlägget såhär är den!

Av Emelie Andersson - 7 augusti 2012 12:33

Hej igen!
Nu är jag färdig fixad och snart ska man gå över till mamma blir nog att sova hos henne idag mys!
Men ja såhär ser man då ut nu:
Vit blus - H&M tror jag de var fick den av min kusin.
Svarta shorts - lindex klippt till dom själv.
Ja, sedan har vi men facelook då lite puder,mascara och eyeliner och luggen på sidan.
Ja de var väl allt för mig just nu vi hörs väl lite senare puss!

Av Emelie Andersson - 7 augusti 2012 11:06

Hej alla sötnosar!
Åkte nyss hem till pappa från en hel grym kväll endå om de blev ändrade planer de är med molly, men det kommer fler tillfällen de vet jag!
Men annars hade jag en helt underbar dag igår, med gott folk och gymma molly på scen såklart!
Men kom nyss hem från lilla julia och ska snart duscha och fixa iordning mig mer.. Tror jag de är edå skit väder..
Men tack martin för hjälpen du försökte verkligen men sen kom dom äckliga småglinen och förstörde allt.
Men vi hörs lite senar bilder och videosar kommer sedan upp från gårdagen!
Pusss..

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards