♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Emelie Andersson - 5 augusti 2012 23:07

Godnatt alla goa bloggare idag får jag & Julia lägga oss tidigt imorgon blir de att gå upp 6.30 för att köa in till Molly på Liseberg imorgon.. HAHAH..
Taggade tjejer!!
Fyfan, vad taggad jag är!
Men just nu finns det bara en punkt för mig!

? sova - check!
Godnatt alla gosiga!

Av Emelie Andersson - 5 augusti 2012 17:48

Ikea tjejer, velar omkring som jag vet inte vad.

Av Emelie Andersson - 5 augusti 2012 17:07

Färdig fixat hår!

Av Emelie Andersson - 5 augusti 2012 16:54

Hårfixning på g!

Av Emelie Andersson - 5 augusti 2012 16:29

Tjenixen!
Nu begär de av till huset för att fixa iordning mitt rum ÄNTLIGEN!
Men nu ska jag berätta exakt hur min dig ser ut!

? Fixa klart mitt rum
? Träffa Julia
? Mysa med hennes familj & bara slappa :)

Jag ska bara fixa klart allt sedan blir de av till Julia :)
Pusshej!

Av Emelie Andersson - 5 augusti 2012 14:50

Drar mig till huset !
Peace out!

Av Emelie Andersson - 5 augusti 2012 13:22

Hej alla toppen bloggare!
Trevlig söndag på er, hoppas bi har haft en helt grym helg?
De har jag haft iallafall just nu sitter jag och lillasyster på gården och solar oss lite och lyssnar på musik och lite sånt.
Snart ska jag förbereda mig för att åka till huset och börja tapetsera och lite sånt.
Men bloggar lite senare puss!

Av Emelie Andersson - 5 augusti 2012 12:14

Godmorgon!
Hann inte göra så tidigt inlägg för vaknade typ för en halvtimme sedan och är verkligen hur trött som helst.
Men mina planer idag är väl att åka & handla tapet & börja lite på mitt rum.
Kan lägga upp bild för/efter bild om ni vill? HAHAH..
Men nu ska jag ta & fixa i ordning mig och se får vi se vad som händer.
OMG OMG OMG!
Imorgon är de lotta som gäller tänk om jag får träffa Molly OMG!
Kommer döööö!
Hörs sedan puss!

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards