♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Emelie Andersson - 13 augusti 2012 23:07

Det finns inga bättre än er, ni är dom bästa i mitt liv !
Puss.

Av Emelie Andersson - 13 augusti 2012 20:37

Mysig dag! 

 



Har haft en extremt mysig dag har fått träffa mysiga små bebisar och även träffat underbara Sandra!
Saknat henne något enormt, men sedan har jag även vart uppe och hämtat mina kusiner hos min moster så nu sover dom här i några dagar vet itne riktigt hur många dagar men de blir säkert jätte mysigt!
Men jag har inte bara gjort de har också träffat mina underbaraste vänner Omar,Mahmud och josefine.
Sån sjukt go dag har vi haft iallafall och imorgon taggar vi om på nytt och taggar göteborskalaset med mycket goa artiser som Norlie & KKV, Barbados och någon mer

taggaa! 

Men nu sitter jag med min familj och kollar på någon tecknad film som jag tror hette Piraterna haha...

Vad gör man inte för att vara lite mer social men uppdaterar lite senare med några av dagens bilder! 

Hörs lite senare då! 

 

 


Av Emelie Andersson - 13 augusti 2012 14:42

En till liten going!

Av Emelie Andersson - 13 augusti 2012 14:17

Åhh små bebisar överallt, mysigt!

Av Emelie Andersson - 13 augusti 2012 11:36

Godmorgon! 

 

Hoppas ni har sovit gott!  Det har iallafall inte jag gjort kunde knappt sova inatt för hade en viss kompis till knubbsäl bredvid mig. Som trodde hon kunde ta upp hela jävla sängen men nej de kunde hon glömma änna, så somnade typ vid 2/3.

Men mina planer för idag är att träffa mammas två gamla jobba kompisar Sandra & Madde, sandra bor inte så nära här direkt hon bor typ i hjällbo som har inte träffat henne på 1 år ungefär, saknat henne lite! 

Men nu blir det att städa undan och göra de lite finare än vad de är just nu och käka lite frukost så gör jag ett litet inlägg sedan innan dom kommer! 

Hörs sedan! 

     

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards