♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Emelie Andersson - 22 augusti 2012 16:58

Hellu! 

 

Hann inte göra ett inlägg innan jag åkte förut så här blir ett litet!

Kom nyss hem från frölunda torg med mamma var och kollade på lite nnya bikini och så inte direkt för jag hittade någon men ja, de är ju typ slut för säsongen jävla skiit! 

Men snart blir de nog dax för lite mat kanske blir att åka till pappa vet inte riktigt men kanske.

Om han nnu har tid att hämta mig vilket han aldrig har typ, haha! 

Men nu ska jag packa lite för åker ju snaart! 

Men vi hörs lite senare! 

 

Av Emelie Andersson - 22 augusti 2012 08:31

Godmorgon änna! 


Vaknade nyss av att klockan ringde så sjukt segt att gå upp vid denna tiden har fortfarande inte vant mig, seeegt! 

Men min dag idag ska nog bli rätt grym slutar typ 15.15 och sedan blir det att åka iväg med mamma och kolla på lite bikini och sånt.

Men detta fick bli en riktigt snabb uppdatering för ska iväg till skolan nu,

men vi hörs vöäl senare ?

tänkte väl de! 

 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards