♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emelie Andersson - 28 augusti 2012 21:24

Hej alla grymma läsare!
Just nu sitter jag i receptionen för har nämligen WiFi här, så därför jag kan uppdatera i mellan åt.
Men enu en lyckad dag på Cypern, vi har haft upp till 45'C såååå varmt!
Men har även fått lite färg på det hela också, baaaamm!
Men här kommer några bilder från dagen men vi hörs snart igen puss!

Av Emelie Andersson - 28 augusti 2012 21:23

Hej alla grymma läsare!
Just nu sitter jag i receptionen för har nämligen WiFi här, så därför jag kan uppdatera i mellan åt.
Men enu en lyckad dag på Cypern, vi har haft upp till 45'C såååå varmt!
Men har även fått lite färg på det hela också, baaaamm!
Men här kommer några bilder från dagen men vi hörs snart igen puss!

Av Emelie Andersson - 27 augusti 2012 19:20

Den värmen tar verkligen död på mig, men jag fick ett litet tillfälle till att blogga men de får gå väldigt fort!
Men har haft en helt grym dag tyvärr inte tagit mycket bilder med mobilen men har mycket på kameran..
Men dom lägger jag upp när jag kommer hem, men nu ska jag & Christer ta oss tillbaka till baren och kolla på någon kvälls show som kommer strax ha de gött så länge så hörs vi puss!

Av Emelie Andersson - 27 augusti 2012 13:28

Helvete vilken äcklig värme, kommer bild min ägna död här änna.
Nämen, nu är vi framme de var en rätt okej åktur och nu är vi på Cyperns flygplats och väntar på väskor.
Tror inte de blir mer blogg inlägg idag, för ska bara njuta av värmen!
Men ja hörs en annan dag!
+ några bilder från flyget! ;)

Av Emelie Andersson - 27 augusti 2012 13:28

Helvete vilken äcklig värme, kommer bild min ägna död här änna.
Nämen, nu är vi framme de var en rätt okej åktur och nu är vi på Cyperns flygplats och väntar på väskor.
Tror inte de blir mer blogg inlägg idag, för ska bara njuta av värmen!
Men ja hörs en annan dag!
+ några bilder från flyget! ;)

Av Emelie Andersson - 27 augusti 2012 08:49

Just nu har vi mellanlandat i Skåne wihoo!
Nästa Cypern men vi hörs när vi landat kyss!

Av Emelie Andersson - 27 augusti 2012 04:35

CYPERN! 

JAAAAA!

 Då åker man här ifrån om ungefär en timme nu då är så jävla taggad så hittar inget ord som kan beskriva min känsla haha.. 

Men iallafall ska fixa de sista sedan begär det av till landvetter BAAMMM! 

Men kommer sakna sönder dig josefine, bara så du vet! 

Ska försöka hitta något fint till dig där nere med, men loveu! 

Ska verklien försöka blogga där är inte säkert de går men värt att försöka!

hörs ha de gött! 

 

 

Av Emelie Andersson - 26 augusti 2012 22:13

En sjukt taggad tjej! 

 

Nu är jag taggad till tusen, som ni kanske förstår kommer de kanske bli en stor bloggpaus men såfall bloggar jag igen den 4 september då är ni såklart tillbaka och läser eller?

Tänkte la de hallå eller?! 

Men iallafall måste strax sova är trött som fan och ska snart upp igen haha... 

Men nu är de såhär ska försöka blogga något till morgonen ska försöka iallafall men godnatt sötnosar! 

Så hörs vi snart igen! 

 

Bjuder på denna oerhört vackra bild! 

 

 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards