♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Emelie Andersson - 8 augusti 2012 22:31

Hallöj! 

 

kom nyss hem från en jätte mysig dag med david och josefine, vi hade de verkligen jätte mysigt iallafall jag! 

Men nu sitter jag här med min lilla gullegris, kul att vi båda två sitter med världens mensvärk buhu! 

Så nu blir det att bara gosa ner oss i sängen med en go film på de gött! 

Men blir någon inte någon mer uppdatering ikväll så vi hörs väl till morgonen puss! 

 

Av Emelie Andersson - 8 augusti 2012 17:12

Morsning Korsning! 


Har ni de bra i värmen? Det har jag iallafall de är sjukt varmt idag såå gott! 

Just nu sitter jag och uppdaterar in data lite för den är ovanligt seg, men ja som sagt idag kanske de blir att Jossan ska sova hos mig för är ju hos mamma ikväll så kanske blir en mysig liten kväll med henne! 

Men snart ska jag förmodligen ut och träffa henne och kanske david vi fårse lite. 
Men nu så är det såhär att jag har inte haft tillgång till min data så himla mycket så har inte kunnat ha mina "rubriker" och så men ska väl försöka göra dom så ofta som möjligt! 

Men vi hörs väl lite senare då ! 

 

Av Emelie Andersson - 8 augusti 2012 13:10

Mot mölndal för att hämta lillen med mammi, sedan blir det att träffa josefine senare ikväll hoppas jag!
Sakar dig något extremt mycket älskling!
Skriver mer sedan puss!

Av Emelie Andersson - 8 augusti 2012 09:03

Godmorgon alla sötnosar!
Har ni de bra? Det har jag iallafall nyss smsade världens bästa mamma och säger att Molly Sanden är på rix fm fastivalen min dag blev räddad kanske går min önska i uppfyllese endå hihi.. Så sjukt överlycklig!
Men idag kommer min lilla efter längtade josefine hem också saknat henne något enormt!
Men detta fick bli ett snabbt inlägg för ska nämligen fixa iordning mig och sedan gå till mamma & passa maddes lilla pojk på 3 månader han är bara för söt!
Men hörs sedan puss!

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards