♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under maj 2012

Av Emelie Andersson - 30 maj 2012 10:29

hejhej, just nu sitter jag i skolan bloggar från mobilen,Just nu har vi hemkunskap och vi har bara städat hela skiten men de slutade bra med en rulltårta :) Efter skolan blir de la att träffa josefine :) Bloggar mer senare, puss !

Av Emelie Andersson - 29 maj 2012 12:51

hejhej igen! 

Glömde att säga hur de gick för m,ig och Sabina på *åbydagen* själv tyckte jag att de blev grymt lyckat! 

Dagen var helt underbar flera personer uppträde som ex, Lani mo,Amira och Zana och Sabina jag skulle sjungt en låt själv men jag var inte riktigt redo för att göra de än, ångrade mig lite men iallafall här kommer biulderna fråni lördags. ❤  


❤ Här är lite bilder ❤ : 

         



Senare på kvällen vann ju  loreen hela skiten också lycklig tjej!  :D


hörs senare puss! ❤   


Av Emelie Andersson - 29 maj 2012 12:27

tjabba tjena! 

Nu sitter mig i soffan med magont och hubudvärk och bara längtar efter skolavslutningen som är den 14 juni.

endå snaart.. :)

Men har inte haft tid att blogga så mycket har har haft sjukt mycket prov att ta ikapp så har klarat dom flesta.

Men i söndags var de morsdag 
så dagen  spenderadees  med mammi och mina syskon. Vi var ute och solade och badade och lite allt möjligt, riktigt skönt! 

Badade gjorde jag klart  för tyckte det inte blåste något alls haha, men sen när vi var påväg hem träffade jag min mormor och morfar och några ifrån släkten men de var jätte mysogt att bara umgås med familjen! 

Hur var eran mors dag? :) 

Men idag är jag hemma från skolan som jag sa lite innan har typ fått solsting och magrkramper.

Men nu ska jag städa på mitt rum och kanske möblera pusss..

Av Emelie Andersson - 26 maj 2012 10:56

 ♥ Godmorgon!  

Nu ska man snart iväg här i det fina vädret och idag kommer åbydagen få er att också börja uppträda & ta risker mm. 

Men nu har man precis fixat klart sig och inatt sov josefine hos mig antaligen blir de så idag igen , som ni kanske vet är de slut finalen i eurovisen song contest och vem hejar man på?..

SJÄLVKLART LOREEN! 

Hon är för grym för att förlora denna final! 

♥ http://www.youtube.com/watch?v=4nJcmLMb5to&ob=av3n   ♥ 

puss vi hörs sedan! ♥ 






Av Emelie Andersson - 25 maj 2012 23:14

♥  BILDBOMB FRÅN IDAG ! ♥                             

 



   

♥  Godnatt, bloggar imorgon igen ! ♥ 








Av Emelie Andersson - 25 maj 2012 21:57



hejhej, nu sitter jag här med godis och allt gott som finns och även väntar på segaste josefine som ska sova här inatt.

Idag har min dag bara bestått ut av att umgås med finaste jossan och ta massor av härliga sommarbilder, äntligen är sommaren påväg! 

Fast innan hon kommer ska jag snabbt hoppa in i duschen och göra rent min percing men nu ska jag hoppa in och duscha så hinner kanske göra något inlägg sedan och även lägga upp bilderna puss!


♥ Älskar dig sockerpullan! ♥   







Av Emelie Andersson - 25 maj 2012 10:03

 ♥ GODMORGON! ♥  

Idag är de fredag och vädret helt UNDERBART , im love it ! 


Börjar 9 idag med läsning , sedan har vi idrott och därefter lite andra lektioner. Slutar klockan 3 idag typ endå rätt skönt!  Efter skolan blir det att åka till Frölunda torg med Jossan och sedan blir de la och bada, sola några timmar, och sen kommer väl vi bara njuta av värmen och bara vara.  Så det ska bli roligt, har längtat efter värmen grymt länge nu så de jättebra! :)

Sedan senare mot kvällen får jag se vad som händer! Kanske träffa några man vet aldrig hoho :) 

                                     


         

   




 

 

   

 

 


                                                               Jeansshorts - Lindex

                                                                Vit tyg tröja - Lindex

                                                                  Brillor - H&M 

 

  

 

Facelook :  

 

   



Mascara, läppglans, puder, lite lockat hår  sov med fläta igår så har kvar lockarna ! 





















Av Emelie Andersson - 24 maj 2012 18:34

hejhej, just nu har man kommit hem till josefine för en go eftermiddag med sabina vi övade inför på lördag, vi ska uppträda på * åbydagen* som består ut av sång,dans och mm.

Jag och Sabina bestämt ossför att sjunga en låt tillsammans och de är utan dina andetag med kents verison och jag ska också själv sjunga en låt som heter here whitout you - 3 doors down.

Men nu ska jag och josefine kolla på film för ahr man utegångs förbud så har man inget anant val * host host* josefine ! :)


 hinner nog blogga lite senare puss !  ♥♥ 


Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards