♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Emelie Andersson - 25 augusti 2012 23:59

Godnatt bloggen, har haft en grym kväll med två grymma filmer en svensk kommissarie film & den andra var seafrika med Sean banan!
Såååå otroligt grym haha!
Men vi hann inte se klart hela för båda deckare i soffan haha!
Men godnatt för mig hörs imorgon, bjuder på bilden haha!
puuss!

Av Emelie Andersson - 25 augusti 2012 19:35

Kvällsmys! 


Ingen lyckad dag idag inte, allt känns bara åt helvete..

Hahah inte för jag vet varför men har sån känsla bara, men nu hoppas jag att det blir en bättre kväll på de hela.

Men nu blir det lite mys och ompyssling av underbara josefine och kanske ut med lilla filip en stund haha.. 

Men uppdaterar lite senare om jag är på bättre humör! 

     


Av Emelie Andersson - 25 augusti 2012 14:29

heeej alla goa läsare! 

 

Idag hade jag tänkt att göra en av mina utmaning och de blir denna här som Molly gav mig förslag att göra!


Molly F !

Tisdag 21 aug 22:18

tjena! 
Jag tycker denna utmaningen är rolig du ska kladda ner hela ditt ansikte med choklad smet och sedan ställa dig ute på altan/gård eller ngt och sjunga sveriges nationalsång!

lycka till!

 

http://mollyfredrikssons.blogg.se

 

Tack för utamningen Molly, ska försöka fixa den innan kvällens slut! 

Jag iallafall ska försöka göra denna utmaning innan dagens slut till min hjälp har jag josefine som får vara kamera man då, haha..

Men ja ni får tycka vad ni vill om låten, plus inte direkt för jag kan sveriges nationalsång HAHA..

Men de löser sig vettu, men ja som sagt det blir lite senare men ska försöka göra allt för att hinna den idag! 

Men vi hörs lite senare då och så klipper jag in två bilder på mig och min kära lilla vän här nedanför! 

Hörs sedan! 

   

 

 

Av Emelie Andersson - 25 augusti 2012 12:55

Bilder från vår lilla tjejkväll!

Av Emelie Andersson - 25 augusti 2012 12:44

Godmorgon bloggen!
Min mobil har börjat starta sig igen, baaaam!
Så hoppas den inte lägger av mer nu då, men kom nyss hem från en mysig kväll hos pappa.
Jag och Josefine gjorde inget speciellt igår kväll utan kollade på lite film och bara hade de gött med Erica igår, jätte mig kväll!
Men nu på morgonen, så hann jag hem till mamma och började direkt med att packa de sista! Haha...
NU KOMMER RESEFEBERN!
Ska försöka lägga upp bilderna från kvällen lite senare här än en go kvälls bild från igår iallafall!
HAHAH!
Men vi hörs senare puss!

Av Emelie Andersson - 25 augusti 2012 00:02

Sömnproblem! 

 

Kan verkligen inte somna på något sätt har fan försökt med allt nu men är verkligen inte  trött men jaja, har precis väntat in klockslaget bara för att gratta världens finaste daniella klipper in en bild på henne här! 

 

 

17 ÅR IDAG! 

Stor flicka nu, nämen grattis enu en gång min fina! 

Tror faktiskt att jag var den första som grattade dig haha, men nu ska jag försöka sova på något sätt men ja vi hörs la imorgon då vet inte hur tidigt jag bloggar men de får vi se puss! 

 

 

 

 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards