♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under mars 2012

Av Emelie Andersson - 31 mars 2012 16:17

hej! 

inatt sov josefine hos mig och sedan åt vi lite frukost och gjorde oss i ordning sedan träffade vi Daniella , sedan

gick jag & josefine,lina och köpte mys till våran lilla fest/ filmkväll som kommer ikväll :) 

Nu sitter vi här och lyssnar på lite musik och väntar på att tiden ska gå fortare! 

Men vi syns sedan puss! <3 


Här är vi igång :

   


 

Av Emelie Andersson - 30 mars 2012 16:23

Äntligen är det fredag gött gött ! 

sova över med bästis idag , sedan lina & josefine imorogn med :)

och chillla på livet ! och softa lite bara , vi hörs sedan sötisar nu stickar vi till frölunda ! <3

Av Emelie Andersson - 29 mars 2012 15:44

hejhej ,nu sitter man hemma hos jossä och äter lassange och sjunger med till radion, men min dag i skolan har vart grym , haft matte prov & fått tillbaka mina svars betyg i teknik. Dagens låt för mig har blivit : http://www.youtube.com/watch?v=XOLWDuKXYy8&list=FL9_m8bZyNp1LCpn9R0jemIQ&index=1&feature=plpp_video Men snart ska ska jag iväg med  bästa marlene och kolla på bio! Alla säger att filmen ska vara grym , så nu avgörs det filmen heter  hunger games . Men nu ska jag fortsätta och vara social mott josefine så hörs vi imorgon puss! :) 










Av Emelie Andersson - 26 mars 2012 15:27

hejhej , har inte bloggat på ett par dagar har haft fruktansvärt mycket i skolan så ja, men nu känns det lite bättre våran börjar närma sig , och de är gött igår vill jag bara tacka min underbara vänmner för ni fanns där för miig igår/idag ! 

älskar er , fotodag med mina bästavänner igår ! 



lite bilder från går dagen , vårrrrr! 



Josefine : 

       



lina : 

 





puss på er mina  lovers tack för ni gör mina dagar , + ska börja blogga mer ! :D     

Av Emelie Andersson - 22 mars 2012 18:26

hejhej , nu var det ett tag sedan jag skrev här vart lite mycket i skolan men ska skärpa till mig det är lugnt! 

Men nu sitter jag här med min bästa syster josssää ! 

Och vi ska ut och hänga lite nu och kanske käa pizza  och dircka lite hustler :) 

hahah mummss! :)

Men nu ska jag dra kyss! :)



dagens bilder:     



pussssssssshej , hörs imorgon ! :) 

Av Emelie Andersson - 19 mars 2012 11:18

Godmorgon alal sötisar ! 

Idag har jag vart hemma från skolan med min underbara  lillasyster sofia, själv mår jag inte heller så bra   vi ska snart iväg till min prao plats för att fylla på ett par papper.

Men nyss kom vi hem från vårdcentralen för vi gick dit och kollade om sofia hade halsfluss men de visade ingenting tyvärr hellre något man kan göra åt än något som är falskt.

Men nu har jag fått hundratals frågor om jag kan lägga ut en klipp när jag sjunger såhär kommer detta klipp :


kommentera gärna / fråga! 



pusshej hörs sedan puss! 
 

Av Emelie Andersson - 18 mars 2012 11:05

Vaknade rätt tidigt idag , kunde inte sova. Sedan fixade jag mig och åkte hem och sedan möblerade jag lite här hemma , och målade mina naglar och lite sånt ;)

Och nu ska jag duscha och göra mig i ordning för ikväll ska man iväg med bästa marlene ! <3 


hejrrå! :)


bjuder på bilderna :     




hörs sedan pöös <3

Av Emelie Andersson - 17 mars 2012 13:08

heeej bloggen ! 

hann inte göra inlägg igår men jag sov hemma hos underbara josefine och vi kollade på wallander och facebook och lite blandat somnade lite senare än vanligt men vaknade nu så fick ju sovmorgon :-)

Men nu ska vi kolla på den andra wallander filmen hihi, dom är för bra! :) 

Bilder från igår kommer upp sedan puss , blev en liten förendring på kön :)


hejrrå , ha en bra dag ! 


Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards