♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Emelie Andersson - 3 augusti 2012 20:55

Fredagsmys med familjen!
För sjukt mysig kväll med mina små älsklingar till syskon!
Lite mobbade bilder från dagen! :)
Uppdaterar lite senare ska kolla på film med familjen :)

Av Emelie Andersson - 3 augusti 2012 14:30

  




 

Fick äntligen tllgång till att blogga från en data fan vad länge sedan man gjorde de, hah menmen..

Haha vi är lite mer än oseriösa HAHAH, älskar dig emmssi! :)
Men nu ska jag snart dra hem till pappasen och tvätta buhu eller rättare sagt pappa ska tvätta jag ska sova haha..
Är såå trött? Men nu ska jag sluta kackla vi hörs sedan puss!

Av Emelie Andersson - 3 augusti 2012 11:32

Hejsan!
Nu sitter man här i tvättstugan hos farmor och ska snart träffa kusinen, men innan de så ville jag bara säga att jag har världens sötaste syster som tar ego-pic på säg själv sååå gulligt! :)
Men nu blir det att träffa kusin Emma och sen säger sitta O bara snacka
tjejsnack & kanske steka i värmen!

+ Hej Nova som gillar att ta ego-bilder hejdå!

Av Emelie Andersson - 3 augusti 2012 10:33

Godmorgon alla söta läsare! :)
Just nu sitter jag och gör inget speciellt har nyss ätit frukost och ska snart göra mig klar för att åka till huset.
Men jag får uppdatera lite senare, för måste skynda mig puss!

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards