♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Emelie Andersson - 1 augusti 2012 23:04

Hej har inte bloggat så mycket idag, har haft mycket att göra!
Först åkte jag och pappa till kållered och hämtade upp mina småsystrar,efter de åkte vi tillbaka till huset och var där en liten stund.
Sedan träffade jag min efter längtade Daniella som jag inte träffat på år och dagar.hahah
Så träffade jag även lina lite senare in på dagen och även sebbe,Kevin och Adde.
En helt klart grym dag har de allt vart idag!
Tack för dagen guys!
Men kom nyss in och ska snart duscha och mysa med världens bästa pappii!
Men vi höra lite senare puss!
+ nu tagen bild på mig! :)

Av Emelie Andersson - 1 augusti 2012 10:54

Hallojsan,vaknade nyss av att ett starkt ljus lyssnar in i rummet..
Usch hatar de verkligen!
Men nu blir det väl lite frukost och sedan fixa mig och troligen lite senare träffa Julia..
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men de märket vi väl...
Men bloggar lite senare måste fixa mig nu puss! :)
Ps. Vårat vackra coolage inför måndag inte helt färdig fixat men en bra början ! :)

Av Emelie Andersson - 1 augusti 2012 00:49

Godnatt alla söta läsare nu ska vi försöka sova en liten stund också, fast först ska vi kolla klart på filmen sååå jävla grym är den! :)
men vi hörs imorgon pussss! :))
Ps. En jävligt oseriös bild på mig HAHAH! :)

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards