♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Emelie Andersson - 2 augusti 2012 21:49

Hejssan sveejsan alla gossii!
Har aldrig vart såhör trött i hela mitt liv klockan är typ bara kvart i tio, hahah typ 3år här änna.
Men min dag idag har varit helt perfkt har träffat alla tänkbara personer,men nu är de bara att ta de lugnt ta ett varmt bad och bara njuta.
Hahahaha!
Nej men ärligt, ska bara mysa ikväll med och kolla på handbollen lite senare så uppdaterar mer sedan om jag inte deckar haha!
Här får ni också en bild jag bjuder på i mina härliga pyjamas! :-)
Poosss posss!

Av Emelie Andersson - 2 augusti 2012 17:15

Hej sötnosar!
Det blev allt att röra på köttet och träffa Sabina så de gjorde jag en liten stund och även träffade vi Daniella en stund.
Men nu sitter jag med världens finaste & ska snart åka till min farmor & farfar och äta lite mat mummss.
Men skriver snart igen puss! :)
+ lite bilder på mig mitt hjärta!

Av Emelie Andersson - 2 augusti 2012 14:31

Hejsan svejsan!
Jag är så jävla uttråkad så jag går fortfarande runt i min mysiga pyjamas, och ska snart kolla film hade jag tänkt!
Men innan jag gör de så vill jag bara säga till er fina bloggare bli hellre sårad av sanningen än lyckig av lögnen!
Men de blir bara en helt vanlig slapp dag för mig idag så bloggar lite senare puss!
+ några små bilder på mig i min mysiga pyjamas.. :-)

Av Emelie Andersson - 2 augusti 2012 11:20

godmorgon !
Vaknade nyss att min syster kommer in & frågar om man är vaken?
Ibland bara hatar jag småbarn.
Men idag ser de nog ut såhär att inte göra något speciellt kanske träffa David/lina vet inte riktigt vi får se hur de blir med de.
Men nu ska jag gå upp och fixa iordning mig, sedan äta frukost!
Uppdaterar senare puss!
+ Dagens facelook! :)

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards