♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Emelie Andersson - 15 augusti 2012 23:29

 

  

Nu blir de sängen för min del uppdaterar imorgon! 

 

   

 


Av Emelie Andersson - 15 augusti 2012 22:51

Gokväll alla mysiga läsare! 

 

Äntligen fixat mig en ny header vad verkligen något jag kände att jag behövde, var ju ett tag sedan man bytte. 

Men fick lite hjälp med den tack vare finaste Frida tack så mycket! 

Men just nu ligger jag och min sötaste syster och kollar på ''Super Zebran'', rätt cool film endå.

Men ja om exakt en timme fyller min syster hela 7 år säger bara vad tiden har gått fort, älskar dig finaste syster du är värd allt på denna jord! 

Men tänkte vara lite social mot henne och inte sitta här och blogga när hon ville komma in till mig och kolla på film kan man ha en goare syster?

Det tror jag faktiskt inte, haha.. 

Men uppdaterar lite senare, här kommer några bilder på mig och novisen iallafall! 

puss! 

       

 

 


Av Emelie Andersson - 15 augusti 2012 20:55

Har bara lite tråkigt...

 

Såhär kommer några ego bilder på mig precis nytagna bara för jag har så sjukt tråkigt, så sitter jag och underhåller mig med kameran HAHAH..

     

 

 

 

Av Emelie Andersson - 15 augusti 2012 20:24

Lite ändrade planer! 

 

Jag har haft en hel grym dag med världens finaste Marlene och skulle egnetligen åkt in till stan med Julia nu ikväll men hade verkligen ingen lust för fem öre och inte hon heller så blir att vi åker in dit imorgon istället! 

Mycket bättre, men vi taggar istället om till Mange Makers som spelar och även Norlie KKV sjukt taggad är vad jag är! 

Yeaah! 

Men nu blir det att städa undan efter kalaset och bara mysa med familjen lite ikväll länge sedan man verkligen var hela familjen! 

Men sedan har jag en liten nyhet till er, fick världens bästa överraskning idag vi åker om 12 dagar till cypern kabbbang! 

SÅÅ TAGGAR JAG DIT OCKSÅ SÅ JÄVLA GRYMMT! 

Alltså tror fortfarande inte att de är sant, ska bli sååå jävla skönt att slippa alla problem och bara ladda om på nytt lite! 


Nu blir det att hjälpa mamma med att städa undan så uppdaterar jag lite senare!

 

Av Emelie Andersson - 15 augusti 2012 18:44

Underbar dag med bästaste Marlene!

De får bara inte vara sant att vi ska sluta som mentorspar till hösten uschh inget jag vill! 

Men jag tänker hålla kontakten oavs hur mycket du inte vill haha, vilket jag vet att du vill endå! :)


Snart taggar vi svenska björnstammen! :)



                                                   

Av Emelie Andersson - 15 augusti 2012 14:37

Hejsan! 

Nu är jag färdig fixad och drar mig iväg med Marlene in till stan & käkar lite men uppdaterar lite mer sedan!
+ här har ni bild på min outfit idag! :)

Av Emelie Andersson - 15 augusti 2012 12:26

Hahah taggar inför novas kalas eller vad typ?

Av Emelie Andersson - 15 augusti 2012 11:26

Äntligen hemma igen! 

 

 

hej allihopa, kom precis hem och hann inte mer än hem och sätta på datan och börja blogga! 

Hann ju inte göra något inlägg igår kväll innan jag somnade, var så jävla överlycklig som fanns ingen känsla att beskriva, alla känslor på samma gång! 

Men nu sitter jag här och lyssnar på musik ska snart in i duschen och fixa mig och lite sånt sedan är de dax att dra in en sväng med Marlene till trädgårdsförening tror jag de blir, sedan blir det in ikväll med Martina & Julia sammaplats fast då taggar vi om på nytt och lyfter handen för svenska björnstammen! 

BAMMM! 

Men bloggar strax igen ska bara fixa mig lite! 

 

Hörs snart igen!

 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards