♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under juni 2012

Av Emelie Andersson - 30 juni 2012 12:22

INKÖPET FRÅN ULLARED 

 

 

- enkla spetts 

 

pippitröja - st. M 

enkel blus med mönster - st.M 

 

     

vit magtröja - St. M 

 

Rosa munkjacka - st.M 

 

 

 

 

vit magrtröja med fransar - St. M 



  

shorts - vet inte vilken storlek. 

 

     

scarfs - usa flagga 

 

 

 

vit lång blus - st.M 

 

 

lite blandat små pill! 

i

i

i

v

i         

 

pusss! 

Av Emelie Andersson - 29 juni 2012 12:20

Glitter byxor - Kappahl

Tröja med tryck - Gina Tricot 


 


 Lite mörk ögonskugga , mascara och puder och håret på sidan ofixat.

 



pusss! 



Av Emelie Andersson - 29 juni 2012 10:42

 

vaknade precis av att mamma ringde och berättade att min minsta lillasyster har klappat i  bakhuvudet och börjat blöda som de blev tydligen östra och sy så nu är hon hos våran låtsas mamma! 

Tur att man har henne! 

Tack och lov så var såret inte jätte stort men de blev kanske typ 3-5 stygn tror jag allt, så hoppas de blir bra snart! 

Vet själv hur obehaglig de är och ha sytt och sånt i ansiktet/huvudet.

Men nu bär det strax av till ullared för min och mammas del blir att köpa lite sommarklädser och lite så

& lite presenter! 

Men nu ska jag snabbt in i duschen ta på mig kläder och sedan drar jag iväg! 

Men vet inte om jag kan blogga på hela helgen kan hända att de inte går, för ska packa och massor säkert och hjälpa pappa & Annica lite granna,men vi får se hur de blir ! 

ULLARED HERE WE COME! 

Puss bloggar när jag kommer hem! 

Av Emelie Andersson - 28 juni 2012 23:16

Nämenn hallå! Kom typ precis ut ur duschen var verkligen tvungen att duscha en gång till idag de är bara sååå äckligt varmt ute så jag kommer avlida! Orkar inte med värmen mer helt seriöst nu änna, men jaja... Värmen är endå grym! Imorgon blir det att dra till Ullared hinner säkert göra några/något inlägg innan jag drar mig dit! Men just nu ligger jag i sången och ligger & lyssnar på massa gamla låtar som har blivit till minnen! Saknar minnena sååå sjukt mycket! Men finns inget och göra åt saken,hoppas bara att de löser sig! Men hörs imorgon ska sova nu Godnatt! Puss! ❤

Av Emelie Andersson - 28 juni 2012 17:41

TJOOOBREEE! 

 

Det blev lite ändringar i min planering blev istället att följa med mamma och mormor upp till mina kusiner för att min finaste kusin Wilhelm fyller 7år idag! 

Grattis till dig din lilla sötnos! 

Men då blir det att fixa sig för att åka på kalas strax snart och slå in någon present kanske,men just nu orkar jag inte göra någonting väntar på att mamma ska komma ut ur duschen så vi kan åka! 

 Har inget mer att säga mer än att jag bloggar senare puss! 

 

Bilder på mina finaste Tyra & Willhelm! 

 

Grattis min lilla sötnöt, hoppas du får en grym dag! 


 

puss bloggar lite senare! 

Av Emelie Andersson - 28 juni 2012 14:18

Halloj! 

äntligen är filmen slut, grymt bra var den men

nu blir det att städa och fixa sig och sedan käka och dra i till stan!

Men detta får bli inlägget innan jag åker kommer nog inte hinna göra ngot innan vi precis ska åka så

hörs senare eller imorgon! 

Puss!  ♥ 

Av Emelie Andersson - 28 juni 2012 11:25

 

Earcuffs

Något jag tycker är så sjukt snyggt just nu är Earcuffs, hittade dem på www.Stylebytyra.se
För ett bra tag sen och såg dem på kenzas blogg. Men tyckte inte dem var så snygga!
 
Men nu älskar jag dem! Favoriterna-


 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tvätta bort sminket- Asså ibland kan jag till och med tycka det är kul. Men ibland när man
är jätte trött och verkligen inte orkar ta fram all rengöring och gnugga bort mascaran osv.
Så hatar jag det!
Tidiga och tröga mornar! - Man ska gå upp liksom klockan 07.00 och man har gått och lagt sig för sent.
Inte hunnit valt kläder eller nånting! Man bara står framför gaderoberna och glor, haha sant iallafall för mig..
Man vill liksom bara gå och lägga sig igen! 
 
 
 
 
                                                               Hoppas ni gillade detta kommentera vad ni tycker! 
 
 
 
 
Av Emelie Andersson - 28 juni 2012 11:07

 


hejhej, har ni sovit gott eller? För de har inte jag gjort har vaknat flera gånger om vetinte varrför men vart orolig för någonting typ, men jaja,, 

Nu är jag uppe iallafall tidigaste dagen på lovet, men nu ska jag berätta hur min dag är planerad först blir de la att väcka josefine som ligger i min säng och snarkar och sen ska vi la fixa oss och lite sånt kanske blir att träna fårse annars in till stan och träffa david vara där fram till kvällen och seda inte göra så mycket mer utan att bara ta de lugnt.

Men kanske hinner göra en uppdatering innan jag går sedan men vi hörs puss! 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards