♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under april 2012

Av Emelie Andersson - 28 april 2012 14:48

  Hej , det var ett tag sedan har vart rätt dålig & jävligt mycket i skolan men ska börja starta om här igen så de är lugnt , men nu sitter man här med josefine & tagit lite bilder bilderna kommer strax .

 Igår hade vi kvällen för oss själva jag och Josefine och david en riktigt go kväll vi kollade på film och           bara myste sedan så åkte han hem & jag och josefine fortsatte tjocka oss ;)

 

Här kommer lite bilder, från dom senaste dagarna  


några dagar förra veckan


jag & älsklingen lina! 

 


jossan!



         





Måndagen:

bestod ut av underbara Jossan & Johanna , älskar er! 

 





och senare på kvällen åkte vi upp till underbaraste Annica & Pappa och åt go mat och firade gammlingen ;)


Sen.......... BB &  plugg :)

check! 



Tisdagen:


Träffade jag jossan och åt och sedan träffade david och chillade och åt på donken :)

       






Onsdagen:  


Så gick jag hem från skolan mådde piss dåligt bl.a magkramper :/ 

Och sedan kom josefine en liten snabbis och chillade :)



Torsdagen: 


Så var de lika illa men sedan kom sötnosen josefine och rädde mig med choklad & film för hon blev också lite *sjuk* ! :)




Fredagen : 


Igår då alltså mådde vi båda  mycket mycekt bättre men vi träffade David och myste och kollade på film och vi hade hela kvällen för oss själva sedan runt 12 åkte han hem och jag och josefine fortsatte kvällen med att tjocka oss :)

   

 

pussss! 



Lördag : 

idag så har jag och jossan inte gjort så mycket först åkte jag och min familj och träffade mina finaste sysslingar och sedan shoppade vi! 

Och jag köpte puder , läppglans och parfym! 

Sedan åkte jag hem och åt och träffade jossan och vi tog några bilder haha , inte så jätte lyckade men men..

sånt är livet ibland ;)


här kommer bilderna :


 



         


 



bloggar senare lovar,  puss!




Av Emelie Andersson - 12 april 2012 15:13

Du är den finaste jag har älskar dig mer än något annat min fina vän och älskade syster! 

Så sjukt bra är du ! 

                 


Älskar dig mest bästavän du är verkligen den bästavännen man kan ha finns ingen annan som du sötaste och bäst är vad du är !

du är den bästa man kunde få finns alltid där när jag behöver dig som mest finaste daniella!

Allt vi gjort och alla minnen vi skapat stannar alltid hos mig finaste!

http://www.youtube.com/watch?v=pDZGGdqrTFg&list=UUr2IOe61J1RhOSrFaGNHtgA&feature=plpp&context=C4146b99FDvjVQa1PpcFOJdiCs1hP_P5RluPEIlIa_MNdt0KE45pc= 

Av Emelie Andersson - 6 april 2012 11:05

tjoo, nu ska man iväg till faster Lena och fira henne och träffa alla mina underbara kusiner bilder komme rupp sedan från dagen.

Och när kalaset är slut så blir det mys med familjen tror jag men vi hörs sedan puss! :) 

Av Emelie Andersson - 5 april 2012 11:56

Hejjhejj, nu ska jag & Josefine iväg och ta legg & fixa bankkort! Sedan ska vi träffa lina & bara äta glass och chilla!Hörs sedan pusss!

Av Emelie Andersson - 4 april 2012 22:34

hejhej, kom recis hem från en fantastisk dag med josefine.

Vi slutade kl.13.00 idag hela skolan så åkte jag iväg med min låtsas mamma Annica och färgade mitt hår inte för att det blev någon skillnad mende gör ju inte fick ju lite mer tid med annica ! 

Men nu sitter jag här med min syster , och vi ska strax göra  ansiktsmasker hoppas ni själva får en underbar kväll så hörs vi imorgon  pppuss ! :) 


pusss hejjj / Emelie 

Av Emelie Andersson - 3 april 2012 16:10

halloy , nu har jag kommit hem från skolan & sitter just nu med finaste josefine , själv tycker jag att hon är sådär söt ! :/ 

Men sånt man får leva med ibland , haha ..

Men nu ska jag berätta om mina bästavänner :



Josefine Ahlsen :   Du kommer alltid vara min underbara syster , älskar  dig mer än något annat , hur ful du än skulle vara ! Men du är för bra för att vara sann . Alltid finns du där när det är jobbigt , finns så mycket mer att skriva men det skule ge mig sår!  samma med min andra baby!                                                                                                                                                                                                                                                                                    


Lina Nilsson : Min baby , älskar dig mest baby! Du är för bra för mig du kommer alltid vara min underbara vän ! Du finns och har alltid funnits i mitt hjärta du och jag från när vi gick på dagis vet altid vart jag har dig älskling!      




Tack för att ni finns underbara vänner !  



pusssheej emmmi !    



















































<3

Av Emelie Andersson - 2 april 2012 16:19

heej!

Nu sitter man hemma hos josefine och väntar på att josefines naglar

ska torka och vi ska gå och möta david sedan chilla men vi får höras sedan pussss! <3

Av Emelie Andersson - 2 april 2012 13:45

Hej Sötnosar! nu sitter jag i skolan fick vg + i matte glad tjej! , hann inte göra inlägg i morse men nu skriver jag här men jag ska inte missa det något mer , men nu ska jag fortsätta plugga så hörs vi ikväll min dag ser såut att jag träffar Josefine & David sedan, men vi hörs ikväll pussss! <3

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards