♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under juli 2012

Av Emelie Andersson - 27 juli 2012 09:46

nämen tjänare!
Idag är mina planer nog att åka till farmor & farfar i kärradahl och förmodligen stanna där i några dagar inget jag har emot för de är sååå mysigt där!
Men detta är ju som sagt en mobil uppladdning så de kan bli lite failat men de får ni stå med.
Men nu ska jag ta & äta lite frukost.
Höra sedan puss!
Ps. Morgon bild på mig! :)

Av Emelie Andersson - 26 juli 2012 22:46

tjenixen bloggen!
Kom nyss hem från en underbar dag med josefine vi har inte gjort så jätte mycket vi har mest snackat om hur mycket vi kommer sakna varandra.
Jag kommer iallafall sakna henne något enormt men jag får skriva ett inägg imorgon eller något för sitter inne på surfplattan och den är rätt så seg så bloggar hellre lite mer imorgon, men nu ska jag vara social mot min pappa och äta lite kvälsmat,sedan en varm dusch och gå oxh lägga mig är sååå sjukt trött!
Vi hörs imorgon pusss <3
Ps. En liten oseriös bild p mig och min nya leksak :-)

Av Emelie Andersson - 26 juli 2012 21:44

HAHHAHAHAHAH SÅÅÅ SJUK HUMOR VI HAR!
Du får ha de bäst nu älskade bästavän!!
Tänk inte på mig i kalla Sverige,älska dig mest habibi!
Pussa ring
Saknar dig redan, hehe har Lixom bara gått 3 minuter.
Ring mig direkt när du kommer hem! ?
Hihi flumm bild! ;)

Av Emelie Andersson - 26 juli 2012 19:52

hejsan! 

just nu sitter ja hemma hos bästaste jossan och sitter och lyssnar på musik och snackar lite skit kom nyss hit för innan var vi och träffade underbara Mahmud & Hussein mina småå grisar! 

Men idag blir det inget mer än att bara chilla med jsoefine för hon åker ju imorgon.. :/ 

Så blir ju att ägna min tid åt henne.. 

Men nu ska jag ha pratat klart för stunden så här kommer några små bilder från stranden ! 

Hörs sedan puss! 

                                     

Här är också några från senare på dagen : 


                  

Pusss!

Av Emelie Andersson - 26 juli 2012 17:27

utnytjar dom sista timmarna med Josefine!
För imorgon åker hon ju till Spanien i 12 dagar ... Suck...
Hur ska de gå typ?
Men men nu ska vi träffa Mahmud & Hussein så uppdaterar sedan puss puss!

Av Emelie Andersson - 26 juli 2012 15:30

Hemma från stranden! 

hejhej, hemma från stranden nu såå jävla go dag har redan fått lite färg och även bränt mig en del. 

Men nu blir det att hoppa in i duschen och sedan städa undan och vika in alla kläder snyggt in i garderoben och de är ju verligen min grejj, eller inte..

Men nu är de så vill man ha mer kläder så vad gör man inte då? HAHAH..

Men jag bloggar lite senare så ska jag även lägga ut bilderna från dagen på stranden! 

hörss senare ! 

 

Av Emelie Andersson - 26 juli 2012 12:05

hejhej, hann inte göra något inlägg i morse så de blir en snabb uppdatering här från mig på askimsbadet.
Just nu ligger jag och bästaste josse och solar & har de gött på stranden.
Men min dag ser bara ut så att sola,bada och bara sega.
Har inte så mycket mer att säga mer än att vi ska fortsätta steka nu så
hörs sedan puss!

Av Emelie Andersson - 25 juli 2012 21:32

Hejhej!
En liten uppdatering från mig genom mobilen just nu sitter jag & min kära vän på donken & äter lite och snackar lite skit.
Men snart blir de att dra oss hem till mig och mysa , titta lite film skriver senare puss!

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards