♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Emelie Andersson - 3 juli 2012 23:05

BILDER FRÅN KVÄLLEN


ignorera mitt fula face men men...

 

 

knassss..                           

puss hörs imorgon! 

Av Emelie Andersson - 3 juli 2012 22:41

godkväll! 

Min kväll har vart helt underbar och spenderat den med lina blev helt knasig värre men men...

foton , skratt och flumm på det check! 

Bilderna laddar jag upp senare eller imorgon, men nu ska jag in i duschen så detta blev ett väligt snabbt inlägg men häng kvar kommer snart tillbaks! 

 

pusss! 

Av Emelie Andersson - 3 juli 2012 15:07

 


Jag böärjar med att täcka med hjälp av puder och concealer från mastercolours och  H&M.

Sen tar jag en täcknings penna som piggar upp ögonen både uppe/nere & sån penna hittar du på både H&M och Åhlens.

Denna penna täcker t.ex partier som är röda och samt vådar dom.

Sedan tar jag lite ljusare puder och täcker över och sedan efter de vanligt solpuder du kan hitta på H&M.

Fyller sedan i ögonbrynen med en färg från Bobbie Brown.

Ögonbryns gel från Mac hjälper till och forma och så formen håller hela dagen.

Sedan böjer jag ögonfransarna med en ögonfransböjare från Åhlens , bästa kvalite!

 Sedan tar jag Mascara från Mabelline.

För att få en solkysst look så andvänder jag yttligare ett puder från märket Guerlain.

Sedan applicerar jag favorit läppstiftet från märket Cereza finns att köpa på Åhlens.

Efter det placerar jag eyelinerna först i knatera på ögonen så jag får lite katt format på det hela och sedan drar jag efter ögonlocket.

Sedan drar jag med en större borste över hela ögonlocket med en ljus brun ögonskugga! 



FÖRE 

 



EFTER 

 



Tycker ni att jag ska göra mer sminktips KOMMENTERA DÅÅÅ! 

Av Emelie Andersson - 3 juli 2012 15:02

 

kom nyss hem från att ha lämnat sofia på centralsationen inne i stan, hon var jätte nervös men de ska nog bli bra ska ni se!

Åhh längtar mer och mer efter till när jag ska dit! 

Hoppas de är många gamla ledare kvar annars kommer de inte vara lika roligt.

Men nu ska jag strax städa upp på mitt rum lite och sedan göra ett make-up inlägg där jag sminkat josefine öga så kika in lite senare så ska du se att de är uppladdat! 

puss! 

Av Emelie Andersson - 3 juli 2012 10:07

Molly Sanden

 

Jag har en förebild vilket är molly Sanden hon är vacker, smart och har en otroligt grym röst! 

Älskar henne på alla sätt som går hon är person man ser upp till hela tiden, man går på hennes alla uppvisningar/gigg/shower och verkligen gör allt för att få träffa henne! 

Så nu gäller de ska göra allt för att få träffa henne den 6augusti på liseberg kl20.00 

i direkt sändning i tv4 ! 


Så min fråga till Molly lyder såhär :


 Hej undrbara Molly!

jag har två frågor..Vad handlar din låt om egentligen för dig ?

och när kommer ditt album ut?

Har kontaktat dig här på denna sidan spotlife.se för att jag vet att de inte är är ett fake konto som alla gör på alla kändisar.

kram & hoppas på svar ! 

Du är en grymt bra förebild kolla gärna in på bloggen sedan vad jag skrivit om dig! 

http://eemeliellinneaandersson.bloggplatsen.se/ 




Molly Sandén: 

Hej fina! Vad glad jag blir! Min låt handlar om ensamhet och saknad. Att man försöker intala sig själv att man är stark och klarar sig jättebra ensam, men att man ändå sitter och gråter... Den här låten har hjälpt mig under en ganska omtumlande och svår tid, och jag hoppas att den kanske kan hjälpa någon annan som är eller har varit i min situation. För även om låten är ganska sorglig så har den ett positivt budskap - att det är helt okej att vara ledsen ibland. Det betyder inte att du är svag!

Det gör jag så gärna! 



Albumet har släppts någon gång i slutet på april-början på Maj. De är alltid lika kul att få dela min nya musik för er! Hoppas ni gillar det! 


Ställ frågor till mig om ni vill ha svar i detalj om henne! 



   

Av Emelie Andersson - 3 juli 2012 10:00

 

vaknade nyss av att min syster kommer in och väcker mig och är spänd för att åka på kollo/läger, första gången för henne själ v ska jag på det om några veckor vilket ska bli grymt roligt! 

Det är verkligen något man ser fram emot! 

Men nu ska jag göra mig ordning för att åka in till stationen med henne och mamma..

Så bloggar efter det chaoii! 


puss! 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards