♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Emelie Andersson - 25 juli 2012 21:32

Hejhej!
En liten uppdatering från mig genom mobilen just nu sitter jag & min kära vän på donken & äter lite och snackar lite skit.
Men snart blir de att dra oss hem till mig och mysa , titta lite film skriver senare puss!

Av Emelie Andersson - 25 juli 2012 18:25

 

Kom nyss in precis har precis vart ute med Mahmud & Kevin och lille jossan.

Vi gjorde inte så mycket vi gick till franks och käkade lite mat och sen mest satt vi och snackade massor av skit,men vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att jag ska dra och bada med josefine nu vi hörs sedan puss! 


Av Emelie Andersson - 25 juli 2012 14:58

   

Så nu kör jag en frågestund, så kan ni ställa vilka frågor ni vill.
Så svarar jag när jag känner för det.

Ser helst att ni kommenterar med ert namn, och inte anonymt.

Av Emelie Andersson - 25 juli 2012 12:10

   

Vaknade för typ en timme sedan av att mamma kommer in och säger att man måste hjälpa henne med att bära ner tvätten..suck..

Men nu ska jag göra mig i ordning och snart dra till bästaste kusinen rebecca och få lite kläder och bara snacka lite skit sedan efter det blir det att träffa underbara josefine och mahmud, kevin ! HHAHA..
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men de märker ni sedan gör ett inlägg lite senare ska du se! 

Men v ihörs sedan !   

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards