♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under juli 2012

Av Emelie Andersson - 22 juli 2012 12:48

hejhej! 

 

har haft det såååå jävla grymt med er underbaringar på galtarö älskar er allihopa! 

Detta har vart mina 10 mest underbara dagara i hela mitt liv, det har vart ett helt underbart läger! 

Man fick ju inte ha med sig kamera så blev inga bilder men lägret ska skicka hem någon slags cd med bilder :)

hahah... 

Men nu sitter jag här med finaste syster josefine som kom på direkten och välkomnar mig hem! 

hahah sötan! 

Men här har de vart väldigt dåligt uppdataering p.g.a allt läger men nu börjar vi igen! 

 


Hörs sedan puss! 

 

Av Emelie Andersson - 13 juli 2012 09:39

 


SiSTA INLÄGGET PÅ ETT BRA TAG NU! 

fyfan hur ska jag kunna klara mig utan allt de här nu då? 

Kommer verkligen inte gå någonstans, men de blir väl att bara acceptera läget! 

Men som sagt ni kan skicka brev till adressen :

Emelie Andersson

Galtarö Sommargård

44496 Ödsmål 

hahahah lite udda adress menmen..

Nu ska jag bara fixa de sista sedan blir det väl att åka till centarlen med pappi & vet inte om annica är med eller om hon jobbar men men får iallafall någon som vinkar hejdå till mig hahah låer som typ 5 år haha! 

Men nu är de verkligen slut pratat nu blir de en liten bloggpaus! 

Puss! 

Av Emelie Andersson - 12 juli 2012 22:53

 


Just nu sitter jag här med mysigaste bästavän! 

Sista dagen på 9 dagar hur ska detta gå typ? Kommer dööö! 

Utan Jossan & David kommer bilda min egna död helt serilst detta kommer inte gå fyfann..

Men endå är jag skit taggad inför imorgon, då blir de nytt område nya vänner och trevlig personla vettu! :)

Men kommer sakna ihjäl mig som fan!  

Detta kommer bli de bästa på hela sommarlovet tro mig!! 

Men det kommer säkert komma upp någon video från lägret med bilder och lite så, men nu ska jag lägga mig ska upp rätt tidigt imorgon puss! 




Av Emelie Andersson - 12 juli 2012 18:10

tjenareee! 

 

haha.. det blev ingen ikea utav bara att slappa istället med att gå & handla massor av mys med jossan strax och bara sitta och kalla massor av film och bara tjocka oss! 

Sedan blir det väl bara att ta de lugnt och ha massor av tjejsnack.

Fan vad segt de kommer bli med att man inte får ha mobil/kamera/data eller något med sig till lägret tänk dig mig utan att kunna ta kort/smsa kommer jag skapa min egen död eller vaddå typ? 

HAHAHAHA...

Men nu ska jag dra mig ut och möta jossan och handla lite så vi bloggar lite senare puss! 

Av Emelie Andersson - 12 juli 2012 16:20

IKEA 

 

Nu blir det att dra iväg med mamma till ikea sedan blir det att åka och hämta josefine och mysa hemma hos mig och köpa massor av godis & bara kolla massor av film! 

Sedan blir det väl lite av tjej snack men nu har jag lovat min mamma att följa med henne till tråkiga ikea :/ 

Så bloggar mer sedan puss! 

 

Bjuder på denna! 

 

 

 

hörs sedan pussii! :) 

Av Emelie Andersson - 12 juli 2012 14:29

 

En magtröja med tryck på - H&M

Jeans - Vet inte mamma har köpt dom 


   


OSMINKAD INTE OKEJ! 

 

   

 

PUSS! 

Av Emelie Andersson - 12 juli 2012 13:51

Förlåt för dålig uppdatering igår! 

 

hann inte göra någon uppdatering igårkväll vi var båda två helt slut jag och josefine kom hem rätt sent och vi däckade typ direkt  men jag hade mer än en underbar kväll igår man fick ju träffas en dag innan man åker imorgon men dagen ska göra om när jag kommer hem ska jag se till! 

Men nu blir det väl bara att packa idag och inte göra något speciellt bara mysa med världens bästastevän! 

Men ska alldeles strax lägga ut bilderna från gårdagen, tack för världens goaste kväll! 

Loveu! 

Hörs senare puss!


Bilderna från igår! 

 

 

                           

 

kommer sakna er något enormt! 

loveu! 

 

 

 

 

 


Av Emelie Andersson - 11 juli 2012 15:18

   

T-shirt/nät - Lindex

Jeans - Fick av mamma har ingen aning 

Grön tubtopp - H&M 

  


FACELOOK 


min sminkning består ut av lite mascara,eyeliner,ögonskugga och läppglans.

Håret är inte fixat än men ska platta det och bara ha de på sidan! 



 




pusss! 



Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards