♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under juli 2012

Av Emelie Andersson - 29 juli 2012 21:13

Tjabba tjena blöggen!
Kom nyss hem till pappsen min och har har haft världens goaste helg i kärradal med vänner & familj.
Det har verkigen vart skeeta mysiggtt.
Men nu ska jag packa upp alla mina kläder och sedan hoppa in i duschen,efter det blir de lite kvällsmys med pappsen!
Men nu ska ja sluta skriva och göra något vettigt istället haha, vi hörs senare puss!
+ en lite bild på mig lite sådär oseriös vettu :-)

Av Emelie Andersson - 29 juli 2012 15:55

hejsan svejsan!
De är lite krångel med bloggen men här kommer bilderna upp från dagens med världens bästa kusin & syster!
Puss!

Av Emelie Andersson - 29 juli 2012 12:11

lite hopp & hej i väntan på emma! HAHA!

Bloggar lite senare! :)

Av Emelie Andersson - 29 juli 2012 10:05

Godmörraa!
Har ni sovit gott?
De har jag gjort idag faktiskt,bara att det tog lite längre stund för mig att somna med jaja, nu sitter jag och solar mina ben och vi har precis ätit frukost och ska snart röra oss ner till havet.
mysssigt!
Men innan de ska jag berätta hur min dag ser ut idag jag tror min dag ser ut såhär att pappa kommer säkert lite senare i eftermiddag och hämtar oss sedan tror jag säkert att vi ska till huset, just det idag flyttat Annica först in i huset idag. Har jag för mig.. :)
Men nu har har jag sagt allt för mig nu på morgonen, bloggar lite senare puss!

+ bjuder på våran lilla charmiga bild! :)

Av Emelie Andersson - 28 juli 2012 22:40

Godnatt bloggen!
Nu är de tyst på hela campingen känns bara som de är jag som är vaken så vad har jag för val,lägga mig och sova..
Kan verkligen inte somna i sånt här väder usch...
Äntligen hem imorgon, yessss!
Men vi får höras imorgon då puss!
+ bjuder på bilden .. Bläää!

Av Emelie Andersson - 28 juli 2012 21:05

För jävla grym kolla tv:4!
Så grymt gjort ikväll milt vi ses igen den 6 augusti på Liseberg vettu! :)
Pussss!
Grymt gjort ikväll..

Av Emelie Andersson - 28 juli 2012 19:06

Fick lite sällskap i de tysta Varberg!
Tack för en go stund ni gjorde min dagar! Tyvärr ville inte inte Mahmud vara med på någon bild så tråkig som han är!
Men nu ska jag dra mig tillbaka till husvagnen & kolla på Molly klokan 8 så innan hinner jag fixa mig i ordning lite!
Men hörs om en liten stund igen puss!

Av Emelie Andersson - 28 juli 2012 17:07

Hola!
Just nu sitter vi & äter go middag givetvis fick jag bestämma och de fick bli tacos!
Såå gott!
Har haft världens skönaste dag med världens bästa familj också.
Även jag badade änna,vilket jag inte trodde jag skulle göra!
Men här är några bildbevis från dagen!
Hörs sedan puss!

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards