♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under juli 2012

Av Emelie Andersson - 7 juli 2012 11:27

Godmorgon alla glada läsare! 

 

Vaknade nyss av att josefine typ sitter och sjunger för sig själv haha orkar inte visst kan man ha sina egna traditioner? HAHA..

Josefine då söt du är!

Älskar dig endå mitt egna allt!

Grattis enu en gång honey!

Idag har jag inte några speciella planer på att göra något idag men blir väl att vara med henne haha mobbat! 

Men jaja, men nu ska jag dra för ska fixa mig och lite sådär men hörs sedan då puss! 

 

BILD PÅ MIN LILLA NYBLIVNA FJORTIS!   

 

PUSS! 

Av Emelie Andersson - 7 juli 2012 01:45

Video på min lilla gris när hon blir överraskad! 

haha loveu baby! 

 

 


 

Av Emelie Andersson - 6 juli 2012 23:52

      


HHAHAHAH GRYM KVÄLL FYFAN VAD ÖVERRASKAD DU BLEV VA?! HAHA..

Våran kväll bestod ut av att hämta upp alla som skulle på middagens och som skulle vara med och överraska Josefine! 

Så jävla grymt kyckat blev de va, alla satt hemma hos henne när hon kommer hem ni ska få se videon sedan vi filmade när hon kliver in i lägenheten! 

Hahahah sån jäävla god dag ! 


Bilderna från kvällen har ni lite längre ner men nu ska jag vara social mot fina josefine som fyller år om en halvtimmer hihihi! 

GRATTISSS ÄLSKLING! 

                                                         

snygga poser! hahah! 

Bästa dagen på länge älskar dig! <3 

 

 

 

Av Emelie Andersson - 6 juli 2012 14:07

hej igen! 

 

Nu är jag klar fixad för hela dagen/kvällen om inte klockan bara kunde gå snabbare!

men men, nu blir det väl att vänta på att lina & Alexina, Jossan ska komma.

Men under tiden så får jag väl roa mig själv med att titta på film. 

 

Jag hinner säkrt göra något mer inlägg idag innan vi drar till josefine ikväll! 

Puss! 


Några små bilder på moahh! 

hahah igga ansikte! 

   

¨pusss hej! : D

Av Emelie Andersson - 6 juli 2012 13:02

hejssan! 

 

Färdig fixade grejer till ikväll och valda kläder/smink! 

Så nu väntar man bara på att klockan ska gå snabbare,så vi kan visa våran lilla överraskning för josefine, annars är de inget annat jag ska göra mer än att fixa mig och vänta på att underbara annica ska komma hit kameran jag ska låna med mig på lägret nästa vecka. Wihooo! 

Men detta blev ett väldigt snabbt inlägg för ska strax börja fixa mig och mina kompisar kommer hit för att bli fixade haha söta! vill att jag ska fixa dom och sånt hihi..

Men hörs senare puss! 

Av Emelie Andersson - 6 juli 2012 10:42


 


Vaknade nyss av att man fick en hand uppsläng i ansiktet av josefine, shyssta puckar! 

Men mina planer för idag blir väl att typ försst fixa oss inför ikväll,duscha och massor och sånt.

Men vi har ju fortfarande våran lilla överraskningsgrej till henne som ni får vet ikväll vad de är, för tänker inte skria här ännu vad de är för något! hohoh...

Men nu ska vi käka frukost och städa och sedan blir de dusch och fix!

puss! 

Av Emelie Andersson - 5 juli 2012 22:39

 

Kom in nyss från en mysig kväll med jossan & david i stan, vi åt på donken och raggade lite killar vettu , eller iallafall josefine! 

Men nu skavi typ mysa och kolla på film och lite sådär så detta fick bli et väldigt snabbt inlägg så nu ska jag ta och byta om till mysiga kläder och slå mig ner i sängen och kolla på film den bästa av dom alla också änna : GUSTAV 2! 

Men skriver lite senare kanske om vi inte båda deckar! hehe... 

Puss! 




Av Emelie Andersson - 5 juli 2012 17:02

tjenixen! 

 

Nu hinner jag inte skriva så mycket på detta läget men jag ska försöka blogga senare och sånt men nu är de så att planerna blev ändrade blev så att jag siter just nu barnvakt.. suck! 

Men endå lite kuligt men strax ska jag la dra ut när stefan/mamma kommer hit och kan ha Nova istället för mig.

Så hoppas de blir rätt snart har tröttnat på att vara inne idag de är bara såå äckligt kvavt här inne.

Men om en liten stund blir det att gå hem till Josefine vet inte riktigt vad vi ska göra men de blir la att hitta på något flummigt iallafall..

Men har inte så mycket mer att säga än att vi hörs lite senare pusss!

 

Tre små bilder på mig från midsommar: 

     

hahah inte världens bästa bilder men men..

 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards