♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Emelie Andersson - 23 juli 2012 21:36

 


Jag har haft en helt underbar dag men har verkligen hur tråkigt som helst nu, så har ingenting och skriva/säga! 

Saknar alla från lägret såå de gör ont! 

Men imorgon blir det nog att josefine sover hos mig och vi ska ha de hur mysigt som helst älskar henne så sjukt mycket min egna syster! 

Hon är för goo va?! ... 

Bästa ever! 

Men nu ska jag lägga mig och kollapå film och sedan blir de typ att sova! 

Men vi hörs imorgon! 


 


Av Emelie Andersson - 23 juli 2012 19:25

goaste dagen ever!

 

Träffa mina underaste vänner och vivar i stan och donken och lite över allt tyckte jag allt.

Vi hade de inte jätte roligt men själva vännerna gjorde de roligast så tack för en hel grym dag! 

Men här kommer några bilder från dagen på mig och mina små skitungar! 

         

 

hörs sedan puss! 

 

Av Emelie Andersson - 23 juli 2012 13:57




 

 Vad gör vi ?

- Nu kör vi!


Mot liseberg med Josefine & kevin , hörs sedan puss! 

 




   


hejrrå! 

Av Emelie Andersson - 23 juli 2012 12:37

 

Hann inte blogga imorse så blev att göra det nu, vaknade typ vid 10 av att mamma kommer in och väcker mig och frågar mig om jag har lust att åka och shoppa lite?

Klart jag ville de, love it! 

Så vi åkte och köpte mig en ny högtalare och 2 par nya skor och en ny laddare till min mobil så lite skit blev det allt.

Men idag består min dag ut av att åka in till lisberg och träffa Kevin & Jossan förmodligen! 

Men vi får väl se om de blir liseberg eller bara chilla.

Men nu ska jag skynda mig och fixa mig och lite så hörs säkert snart igen! 

Puss! 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards