♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under juli 2012

Av Emelie Andersson - 11 juli 2012 14:04

Tjännare! 

 

Hoppas ni har sovit gott? För de har jag verkligen inte gjort inatt har fryst hela natten vet inte riktigt varför men men.

Men vaknade typ för en timme sedan så jag käkade lite frukost med bästaste josefine och nu sitter jag här och skriver ett litet snabbt inlägg om min dag idag vet inte riktigt hur de blir en men förmodligen blir det väl att städa/packa/åka till david med josefine så vi får väl se vad vi mer ska göra men det är dagens planer iallafall som sagt det kan hända att de ändras också.

Men jag gör väl ett snabbt inägg sedan om hur de exakt blir sedan och även med min dagens outfit och lite så.

Men vi hörs så länge puss! 

Av Emelie Andersson - 10 juli 2012 22:26

Godkväll alla goa bloggare! 

 

Sitter här med världens flumm till kompis och har precis tittat klart på en film som hette :Trollkarlens lärling tvääärrr goo! 

Har fan aldrig sätt en bättre film så den rekomenderar jag verkligen till er, en film som man kan slänga ut sig sjukt goa kommentarer/ flabb.

Men som sagt inatt sover jossan här iallafall vi ska kanske kolla på någon mer film om inte så blir det väl att sitta och göra lite ansiktsmasker och lite sånt mysiiggt! 

Men jag hoppas ni alla har haft en grymt go dag för det har jag iallafall endå om den bara har gått ut på att slappa så har den vart go! 

Men jag hade väl inte så mycket mer att säga mer än Godnatt! 

Hörs imorgon puss! 

Av Emelie Andersson - 10 juli 2012 18:31

 


Enkel t-shirt - GinaTricot

Mjukis byxor - Ullared 

 


FACELOOK 


Enkel sminkning med bara puder,mascara och eyeliner & håret ofixat på sidan! 


  Pusss! 


Av Emelie Andersson - 10 juli 2012 16:47

 

Just nu sitter jag färdig fixad för att typ gå och lägga mig igen är såå jävla trött idag så de blev inte stan utan de blev bara slöa.

Finns inget bättre än att bara slöa på en vanlig tisdag haha.. riktigt trött idag men josefine gick precis hem och mamma har precis börjat med maten kan det bli bättre?

Hon kommer väl tillbaka lite senare tror jag men då blir det nog bara att mysa framför tv:n med film och lite godis kanske.

För åker ju på fredag så man får ju ta vara på den lilla tiiden nu.

Men hur ska vi göra när jag inte bloggar så mycket? hmm..

Ni får ställa massor ut av frågor/kommentera gärn alänka mig också och givetvis får ni skriva brev till mig från fredag kan ni börja skicka! :)

Men nu ska jag äta strax så ska dra nu puss! 

Av Emelie Andersson - 10 juli 2012 12:20

 

vaknade nyss inte direkt för jag känner mig speciellt utvilad men men. 

Planerna för idag blir väl att åka in till stan lite och chilla bara hoppas på lite bättre väder för har inte lust att bli pisseblöt direkt men detta fick också bli ett ganska snabbt inlägg outfit/facelook kommer upp innan jag åker för just nu är detta mer än en slapp dag fram till kl. 4-5 typ hehe..

Hörs lite senare puss! 

Av Emelie Andersson - 9 juli 2012 23:58

 

Har precis kollat klart på filmen Wallander - Luftslottet inte för att jag fattade såådär jätte mycket men men.

Ska strax lägga mig och snacka lite med Josefine du vet lite tjej snack lite sådär men mys och levande ljus och blir väl att typ kanske lägga anisktsmask och lite grann med bodylotion och så , men min dag har annars varit rätt okej, men nu räknar jag bara ner dagar inför fredag ska bli såå grymt! 

Men detta blev en väldigt snabb uppdattering men vi hörs imorgon pussss! 

Av Emelie Andersson - 9 juli 2012 12:20

Förlåt för seg uppdatering! 

 

Har inte haft så hemskt mycket tid till att blogga hade fullt upp igår helt enkelt men ni ska få veta lite hur min dag igår såg ut, vaknade upp hemma hos joefine senare åkte vi hem till marlene och chillade lite åt jordgubbar och glass, lyssnadde på musik tog lite bilder osv. jätte mysigt! 

Men idag har jag inte hunnit göra så mycket jag har bara åkt in till centralen med min mamma och morbror, för att hämta min syster som kom hem från samma läger som jag ska på den 13:onde Juli.

Såååå jävla skööj ska de bli inte för att de kommer bli såå mycket bloggning men de får ni  räkna med man får inte ha mobil,data eller något men ni får gärna skicka brec till mig! 

Adress : Emelie Andersson

Galtarö Sommargård 

44496 Ödsmål 

check skicka mycket brev till mig så är ni söta! 

 

Men här har ni bilderna: 

                                        

Vetfan varför dom är små för menmen, ska försöka fixa de på något sätt! :) 

Men vi hörs sedan puss! 

 

Av Emelie Andersson - 7 juli 2012 20:08

 

Kom nyss hem från en dag i våran nya lägenhet i kållered så hjälpte till att måla lite även mitt egna rum DUKTIG TJEJ! 

HAHA.. men men nu sitter jag här hemma hos jossan och ska snart kolla på film med hennes familj för modligen sedan blir det väl att bara mysa med henne och äta gott & kolal någon annan film hehe... tråkiga vi vet! 

Men kan göra ett litet snabbt inlägg senare för just nu orkar jag inte skriva så mycket har så sjukt ont i mina händer vetefan varför men vi hörs la senare! 

Puss! 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards