♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Emelie Andersson - 22 juli 2012 22:24

   



 

Onepiece - ullared



     



puss! 







Av Emelie Andersson - 22 juli 2012 20:46

tjenixen!
Bloggar snabbt från mobilen, idag blir de ett myskväll med bara mamma med massor av gott & några bra filmer på de kan de blir bättre? tror inte de.
Menmen,jag ska sätta mig nu & kolla på film med henne så jag får vara lite social efter 10 dagar!
Men bloggar mer ikväll puss! ?

Av Emelie Andersson - 22 juli 2012 14:46

hejsan svejsan igen! 

haha, har saknat bloggen alldeles för mycket för att inte blogga så blir ett litet inlägg.

Just nu sitter jag hos min underbara mormor och morfar och mina små kusiner är här också.

Man passar ju på så länge dom är här dom är ju aldrig här så klart man tar tillfälle att träffa dom! 

 

Små bilder på oss knas här ja, haha ignorera fula facet! 

         

 

 

 

 

pusshej! 

 

 

 

 

 


Av Emelie Andersson - 22 juli 2012 12:48

hejhej! 

 

har haft det såååå jävla grymt med er underbaringar på galtarö älskar er allihopa! 

Detta har vart mina 10 mest underbara dagara i hela mitt liv, det har vart ett helt underbart läger! 

Man fick ju inte ha med sig kamera så blev inga bilder men lägret ska skicka hem någon slags cd med bilder :)

hahah... 

Men nu sitter jag här med finaste syster josefine som kom på direkten och välkomnar mig hem! 

hahah sötan! 

Men här har de vart väldigt dåligt uppdataering p.g.a allt läger men nu börjar vi igen! 

 


Hörs sedan puss! 

 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards