♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Emelie Andersson - 11 juli 2012 15:18

   

T-shirt/nät - Lindex

Jeans - Fick av mamma har ingen aning 

Grön tubtopp - H&M 

  


FACELOOK 


min sminkning består ut av lite mascara,eyeliner,ögonskugga och läppglans.

Håret är inte fixat än men ska platta det och bara ha de på sidan! 



 




pusss! 



Av Emelie Andersson - 11 juli 2012 14:04

Tjännare! 

 

Hoppas ni har sovit gott? För de har jag verkligen inte gjort inatt har fryst hela natten vet inte riktigt varför men men.

Men vaknade typ för en timme sedan så jag käkade lite frukost med bästaste josefine och nu sitter jag här och skriver ett litet snabbt inlägg om min dag idag vet inte riktigt hur de blir en men förmodligen blir det väl att städa/packa/åka till david med josefine så vi får väl se vad vi mer ska göra men det är dagens planer iallafall som sagt det kan hända att de ändras också.

Men jag gör väl ett snabbt inägg sedan om hur de exakt blir sedan och även med min dagens outfit och lite så.

Men vi hörs så länge puss! 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards