♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under juli 2012

Av Emelie Andersson - 5 juli 2012 13:19

 

Nu har kollat klart på en film som jag inte såg så där jätte mycket av haha..

Men nu taggar vi inför imorgon blir att sova över med josefine idag fixa henne inför kvällen sen blir det att jag och lina tar med henne på en liten sväng om! HAHAH..

Kan inte direkt skriva här om/hur/när vi ska bära oss till men de får ni märka imorgon senare in på kvällen! 

Men nu blir det att fixa oss lite käka lite lunch typ oxh sedan drar jag och jossan oss in till stan och träffar david.

Men vi hörs senare! 

puss! 


Av Emelie Andersson - 5 juli 2012 10:18

 

vaknade nyss av att klockan ringde, är ju så snäll och gick och lämnade min syster på fritids imorse så nu väntar man på att josefine ska vakna bara sen blir de bara nog lite film och lite så.

Men dagens planer är väl att träffa david lite senare ikväll och typ bara lite så..

Men nu vaknade mngot , så blir la att kolla på lite film nu och äta frukost bloggar senare puss! :)


Av Emelie Andersson - 4 juli 2012 21:32

Lite mer fakta om Molly Sanden! 

 

 

Ni missade la inte molly på tv4 igår ikväll? 

De hoppas jag ni inte gjorde,hon var hel grymmm! 

Helt fantastisk! 

 

Här kommer några få bilder på henne från skansen igår :

          


Helt jävla grymmmmm & sjukt fin! 


Namn: Molly My Marianne Sandén

Ålder: 19 år

Bor: Stockholm

Familj: Mamma, pappa och två systrar.

Aktuell: I  melodifestivalen 2012 med  "Why Am I Crying?".

                                          Bakgrund:  Vann den svenska uttagningen till Junior Eurovision song contest 2006 med "Det finaste någon kan få" och kom trea i finalen i Bukarest. Tävlade i Melodifestivalen 2009 med låten "Så vill stjärnorna", som gick till final men där placerade sig sist. Släppte albumet "Samma himmel" 2009. Medverkade i "Let's dance" i TV 4 2010. Tävlade i Melodifestivalen 2012 med låten "Why am I crying", som kom femma.



Hon har jobbat med skivan i tre år, samtidigt som hon hunnit gå ut skolan, flytta hemifrån, flytta ihop, flytta isär och ta körkort. Arbetet har inneburit resor fram och tillbaka till USA där hon provat allt från country till rock innan hon landat i det som hon beskriver som "popmusik med själ".

 

 

Kommentera om du tycker jag ska skriva mer om henne/kändisar! 

 

Av Emelie Andersson - 4 juli 2012 21:02

Hej alla söta! 

 

just nu sitter jag med dom alldeles bästaste tjejerna, vi dunkar musik och snackar massa skit! 

Menidag blir det att Josefine sover hos mig och att lina hänger la på en liten stund in på kvällen men men, nu sitter vi här och väntar på att tiden ska fördrivas! 

Men frågan är vad vi egentligen ska hitta på och göra?

Men detta blev ett väldigt snabbt/segt inlägg som jag uppdaterar mer om senare! 

Men vi hörs senare puss! 

Av Emelie Andersson - 4 juli 2012 15:42

Haalloj! 

 

Hemma igen från att ha tagit pass..uff! 

Tog någon timma sådär men att bara sitta där uppe gör mig så jävla uttråkad så jag roade mig så klart med att ta en massa ego bilder såhär är dom lite ner! 

Men nu blir det väl att byta kläder för de är såå jävla gött väder ute! 

Så tror jag ska ta på mig ett par shorts & linne och lägga mig och sola på balkongen och vänta på josefine! 

Sedan vet jag inte riktigt vad vi ska kunna göra, men de märker ni senare.

bloggar sen puss! 

 

Lite ego bilder : 

           

 

 

puuss!


Av Emelie Andersson - 4 juli 2012 11:58

SMÅ TIPS PÅ MIN VARDAGSSMINKNING! 

 

Först börjar jag med att lägga min bas som kan ta tid att lägga, den är jag väldigt noga med så man inte ser fläckig ut eller så. 

 

 

 

Sedan när jag väl lagt min bas börjar jag med att dra ut en jämn och fin ögonskugga på ögonlocket.

 

 

Efter det brukar jag börja med att lägga en liten mörkare nyjans som framhäver dina ögon mer.

Näst efter det tar jag en liten mindre pänsel och dra över ögonlocket för att få en liten mer jämn form.

 

 

Så får jag ofta detta reslutatet:




                                                   inte så värst bra bild men ska försöka föklara bättre. 

 

 




Här har jag ingen form eller fixat ögonbrynet på något sätt så här kommer lite tips på hör jag hör för att få en okej form.

Jag sätter pennan längst med nästan och sätter ut en prick där jag vill att mitt ögonbryn ska börja och samt sluta.

Vill jag ha lite spetts på det hela lutar jag pennan lite åt vänster/höger och där ögat slutar där stannar du pennar och sätter ut en prick så gör du ett upplyft på hela ögat.

 

 

hoppas ni förstår..

 

 

såhär blir oftast mitt resultat! 

 

     

Sedan efter jag har fixat mina ögonbryn och borstat till dom och lite sånt så tar jag macscaran och drar den sakta men säkert över fransarna.

   

Sedan har jag bara favorit läppglanset kvar.

 

 

Sedan är min alldagliga sminkning klar! 

   

 

Tycker ni jag ska göra mer tips på smink?

KOMMENTERA! 

 

 

 

 


Av Emelie Andersson - 4 juli 2012 10:12

 

vaknade nyss av den mest irreterande väckarklockan ever! 

dagens planer blir väl att åka med mamma och ta pass för man vet ju inte om man åker någonstans i sommar är de bra att ha pass. Men när vi kommit hem där ifrån blir de nog att åka iväg med pappa en snabbis och kolla på min tapet till mitt nya rum.. unttzz unnttzz.. 

Efter det blir de nog att träffa efter längtade josefine, de var några dagar sen nu p.g.a hon har vart hos sin pappa i steningsund typ.. :/ 

Men nu är hon strax hemma.. ÄNTLIGEN!  Så detta är mina planer för idag! 

Men nu ska jag sätta igång att städa mitt rum för de ser ut som jag vet inte vad just nu.

Men bloggar efter jag städat puss så länge! 

Av Emelie Andersson - 3 juli 2012 23:05

BILDER FRÅN KVÄLLEN


ignorera mitt fula face men men...

 

 

knassss..                           

puss hörs imorgon! 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards