♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Emelie Andersson - 2 juli 2012 23:44

BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE

 

Såååå sjukt go dag har jag haft tillsammans med Mimmi trodde de skulle bli så tråkig men de blev helt tvärtemot faktiskt.. Bara längtar tills nästa måndag,kommer  få åka in och lyssna på andra artister för dessa var hel grymma!

 Men vi fick också chansen att sjunga idag synd bara att de alltid var killarna i arvingarna som kom  fram till mig och mimmi..
Men ville bara säga att detta ska verkligen göras om!
lägger ut bilderna från dagen och även ett klipp på sean banan när han uppträder med
- Sean den förste banan!
         

sååå jävla snygg va?!.... 


    

Goaste minen! :D



Här är videon på honom : 


                                                       tryck och lyssna och kommentera gärna mer!! 

puss bloggar mer imorgon ! 


Av Emelie Andersson - 2 juli 2012 11:35

tjenixen! 


Nu drar jag och mimmi oss in till tråkiga liseberg att jag ens åker in dit frivilligt :) haha..

bara för sean banan & linda annars skulle jag inte åkt dit.. HAHAH! 

Men jaja detta fick bli ett snabbt inlägg nu drar vi oss hejdåå! 

Puss ! <3 

Av Emelie Andersson - 2 juli 2012 10:32

 

vaknade nyss så jävla segt att gå upp på lovet shär tidigt, synd bara att om man inte kommer inte tid får man ingen bra plats som sagt.. 

Men idag ser min planering ut så att bara umgås med Mimmi på liseberg och kolla på lotta på lisberg, ska bli hel grymt! 

Hoppas bara att dom kör dom nyaste låtarna då! 

Men ska snart lägga upp två bilder från igår på min och min underbara vän lina, lite oseriösa bilder men de kommer bättre bilder från idag tro mig! 

skriver ett litet inlägg kanske innan jag åker sedan! 

pusss! 


       

lavjo babyy! 




Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards