♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under september 2012

Av Emelie Andersson - 24 september 2012 22:14

TA INGEN SKIT

Det kommer alltid finnas folk som klagar, kastar skit på en, beter sig omoget och gör allt för att just du ska må dåligt osv.. Vi alla råkar ofta ut för sånt, och oftast handlar det faktist om avundsjuka - och jag tycker verkligen synd om dom människorna som sitter bakom datorskärmen och bombar  kommentarsfält med elaka kommentarer, eller trakasrerar en person i skola/sms.

Dom som gör det har brist på självförtroende, avundsjuka är på högsta nivå osv, jag kan rabbla om 100 saker om varför dom gör så. 
Men jag har lärt mig att inte ta åt mig av skiten, det kommer finnas dom som älskar mig eller hatar mig, jag fokuserar på dom som tycker om mig och som tror på mig, det är bara dom jag behöver. För varför ska jag bry mig om skit kommentarer? Jag läser dom, kastar bort dom, glömmer det - för ingen kan trycka ner mig. 

Det kommer alltid finnas idioter som inte vill se dig lyckas.. Men jag har lärt mig att inte ta tågon skit, och det vill jag att ni också ska lära er - kasta bort skiten och skratta åt det, varför slösa energi liksom? Det orkar man helt enkelt inte! Så underbara läsare , ta ingen skit från någon, stå på er och tro på er själva, då kommer det gå jäkligt bra för er, jag lovar låt ingen trycka ner dig! ♥ 

 

Av Emelie Andersson - 24 september 2012 21:48

haai! 

Här sitter jag i min gosiga säng och pluggar lite extra inför engelska provet på fredag, åhh i hate it! 

Men har haft en hel okej dag, mycket mys och kvälls häng med jossan. 

Hon var här ikväll och myste till X-Factor med mig, vi har alltid våra sjuka stunder hjärtat mitt! 

Men det blir nog att plugga vidare lite och kanske titta lite på tv blir riktigt tråkigsa vecko dagar fram över har så otroligt mycket plugg..

Nä,  så ni får ha det skönt, så skriver jag imorgon! 

 

 

Av Emelie Andersson - 24 september 2012 15:00

Hej! 

Det här med mens, i hate it!! Mensvärk från helvetet. Blä!

 Idag har jag varit i skolan världens sjukaste skola hatar det verkligen! .

Fast endå världens goaste vikarie haha så jävla skön! 

Men nu har jag grymt mycket läxor och prov att få ihop så kanske dax att fixa ihop någon innan man drar iväg och köper nya skor och träffar Josefine & Olivia. 

Så mycket mer händer inte idag. 

Men vi får höras lite senare för nu ska jag plugga lite och sedan ska jag iväg! 

så ni får ha de så bra så länge! 

Här bjuder jag och min fina syster på lite smått och gott! 

       

 


Av Emelie Andersson - 23 september 2012 21:12

Go kväll!  

Just nu sitter jag i min mysiga säng och bara myser.

X-Factor var hel grym! 

Har verkligen haft en grymt go kväll så hinner göra ett litet inlägg nu och bara lyssna på lite musik och ta de lugnt!

 Så vi får höras imorgon! 

 


Av Emelie Andersson - 23 september 2012 20:22

Hejsan!  

Åh vad trött jag blir mobilen lägger av hela tiden & internetet krånglar hela tiden men nu velar de funka iallafall!
Så passar på nu då, vet inte riktigt om de ser lila bra ut när jag gör uppdatering från mobilen men ska lösa de lite längre fram! :)
Tidigare idag var jag och shoppade lite med min familj de blev nya idrottskläder & även en mysig vinterjacka!
Kollade nyss på en film med mamma och Mathias också men de var sjukt äcklig så jag vände mig till X-factor.
Så nu ska jag kolla på X-Factor så vi hörs imorgon pusshej!
+ Här är några bilder på mitt inköp!

 

 

Av Emelie Andersson - 23 september 2012 15:43

hej, nu är vi påväg hem från en snabb sväng hos farmor & farfar som jag inte träffat på år och dagar.
Men iallafall, idag har jag haft en grym dag med familj med fika & lite så.
Men nu först är jag på äg hem till mamma.
hörs sedan puss!

Av Emelie Andersson - 23 september 2012 12:05

Godmorgon! 
Nu är jag påväg hemåt mot mamma men innan det ska vi lämna min syster på ett kalas sedan iväg & handla lite förmodligen. 
Men ja, jag har väl inte så mycket mer att säga än att vi hörs lite senare. 
& här bjuder jag på några bilder! 
Pusshej! 

Av Emelie Andersson - 22 september 2012 21:35

hejsan hoppsan! 

Nu var körslaget slut och jag sitter här i min underbara säng och har allmänt tråkigt kanske blir att kolla avatar eller något får se vad jag gör är iallafall inte ett dugg trött så får se när man somnar inatt.

Men in dag har vart helt underbar jag har bowlat och ätit go mat och bara varit.. (: 

Jag har världens bästa familj får jag säga! 

Men de blir nog lite avatar nu på tv och sedan blir det kanske ett litet senare blogg inlägg får se om jag orkar annars hörs vi imorgon! 

Emelie bjuderrr!     

 HAHAHHA ORKA VARA SÅ SERIÖS HELA TIDEN! 

  

   

 

 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards