♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under september 2012

Av Emelie Andersson - 29 september 2012 09:10

Seg morgon, mot Ullared!

Av Emelie Andersson - 28 september 2012 21:56

Följer ni mig?
Kom igen nu!

Av Emelie Andersson - 28 september 2012 21:02

Av Emelie Andersson - 28 september 2012 16:41

HEMSKT! 


Kärlek & tankar till dig! 

Åh finaste Molly. Jag blir så oerhört ledsen för din skull.
Många i min släkt och omgivning har diabetes och det är en tuff sjukdom. Jag vet att du kommer att klara det,

för du är helt fantatisk. Men det blir en omställning i livet.. tyvärr..

Sänder stora kramar till dig!

Men endå gott att veta att du mår bättre nu, och fått veta svar! 

Alla tankar går till dig min fina! 

KOLLLAAAAA! 

I

I

v


lycka till fina! 

 


Av Emelie Andersson - 28 september 2012 16:28

hejsvejs! 


Nu är matten strax klar, fy vad bra är så otroligt hungrig så kommer dö snart! 

Men just nu gör jag inget annat än att njuter av att de äntligen är FREDAG! 

Har också inte vart i skolan på 2 dagar för har fått några märkliga utslahg över hela kroppen som har behövt vara insmörjade i typ kräm/olja som hela tiden skulle ligga som ett lager så jag sket i att gå till skolan, tänkt einte direkt gå till skolan som en ful unge som ser ut att aldrig fått mat.

Ni förstår inte var jätte blek på hela kroppen även ansiktet. 

Men senare ska jag och josefine dra oss till gården en stund och kanske sjunga lite och bara ta de lugnt! 

Men vi får höra senare, för nu är maten alldeles strax klar! 

BJUDEEEERR! 

     


 

Av Emelie Andersson - 28 september 2012 14:44


 


Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards