♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under september 2012

Av Emelie Andersson - 27 september 2012 21:42

Godnatt typ! 

eller ja snart iallafall tänkte bara uppdatera lite snabbt,  har haft en underbart go kväll med familjen.

Så nu blir det bara att inviga sängen den är nämligen ny bäddad med nylackan och nytvättade myskläder,

underbar känsla!


Men nu ska jag iallafall inviga sängen och kolla på lite film och sedan blir det att sova.

Så vi får höras imorgon, ni kollar väl in i morgon igen eller? 

Sov gott! 

 

Av Emelie Andersson - 27 september 2012 13:40

BÄTTRE SJÄLVKÄNSLA

Om man har låg självkänsla fastnar man lätt i negativa tankar om hur dålig man är. När man har tankar om att man är dålig kan man försöka bryta dem genom att fråga sig själv: hjälper det mig att tänka så här? Är det verkligen sant att jag inte är bra på någonting?

 


Försök vara extra modig och våga lite mer: våga stå för vad man tycker, våga fråga om sånt man inte vet, våga göra bort sig och våga bjuda på sig själv.
Umgås med personer som man är bekväm med och känner sig trygg med. 

Bli bättre på att ta emot beröm och komplimanger. Istället för att tycka att det känns pinsamt, kan man ta ett djupt andetag, säga tack och låta det som personen säger sjunka in och tillåta sig att vara glad för det. 

Ge dig själv uppmuntran och tillåta dig att känna dig nöjd när man till exempel har gjort läxan eller när man har ringt ett samtal som kändes jobbigt.
Man kan vara en bra och stöttande vän och själv välja kompisar som uppmuntrar en och tycker om en för den man är. 



Kom igen nu brudar och killar, bättre självkänsla NU KÖR VI PÅ DEN STILEN :D

 

Av Emelie Andersson - 26 september 2012 21:09

Hej världens mysigaste läsare! 

Min dag har varit sjukt bra idag utan att jag var hos läkaren förut och fick behanling med mina utslag så nu sitter man och har precis smörjt in sig med en grymt illa luktande kräm, som kliar hål på min hud åååhh!

 Hur ska detta sluta?

Men innan de kom jag hem från gården med Mimmi och även Nicolas en liten stund, vi gjorde inte särsklit mycket mer än att typ chillade och snackade lite skit.

Men nä, nu ska jag sätta mig och kolla på lite fel men en stoooor skål chips.

Men vi hörs imorgon !

 

Av Emelie Andersson - 26 september 2012 12:01

hejj,här sitter jag och Brida och segare oss på lektion hatar verkligen lektion de är såå sjukt tråkigt med engelska. 
Men vad ska man göra kämpa med betygen,för jag ska verkligen komma ut med godkänt i alla ämnen. 
Men vi får höras lite senare pusshej! 

Av Emelie Andersson - 25 september 2012 19:32

halloj.. 

 

Kom nyss in från piss regnet , vilket gott land man kan ha i bland fyfan..

Hatar regn finns de verkligen något värre än regn? 

Men iallafall, idag har jag inte gjort särskilt mycket mer än förut i skolan hade vi estet rätt länge sedan man var där men äntligen blev det något bra av de låt är bestämd och shit ÄNTLIGEN! 

Men alldeles strax blir det X-Factor med lillsyster,myspys!

Men nä, vi får höras lite senare eller imorgon ! 

 

 

 

Av Emelie Andersson - 25 september 2012 12:14

hej.
Hann inte blogga imorse men nu sitter jag & har bild så har inte direkt någon lektion.
De är mer uppgift på datan, så tänkte jag gör ett inlägg.
Men bara så ni vet att jag lever men ni får ha en fortsatt grym dag!
Men ja som sagt ska la fortsätta arbeta lite hörs lite senare !

  

  




  

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards