♥ eemeliellinneaandersson ♥

Direktlänk till inlägg 24 september 2012

KÄNSLOR!

Av Emelie Andersson - 24 september 2012 22:14

TA INGEN SKIT

Det kommer alltid finnas folk som klagar, kastar skit på en, beter sig omoget och gör allt för att just du ska må dåligt osv.. Vi alla råkar ofta ut för sånt, och oftast handlar det faktist om avundsjuka - och jag tycker verkligen synd om dom människorna som sitter bakom datorskärmen och bombar  kommentarsfält med elaka kommentarer, eller trakasrerar en person i skola/sms.

Dom som gör det har brist på självförtroende, avundsjuka är på högsta nivå osv, jag kan rabbla om 100 saker om varför dom gör så. 
Men jag har lärt mig att inte ta åt mig av skiten, det kommer finnas dom som älskar mig eller hatar mig, jag fokuserar på dom som tycker om mig och som tror på mig, det är bara dom jag behöver. För varför ska jag bry mig om skit kommentarer? Jag läser dom, kastar bort dom, glömmer det - för ingen kan trycka ner mig. 

Det kommer alltid finnas idioter som inte vill se dig lyckas.. Men jag har lärt mig att inte ta tågon skit, och det vill jag att ni också ska lära er - kasta bort skiten och skratta åt det, varför slösa energi liksom? Det orkar man helt enkelt inte! Så underbara läsare , ta ingen skit från någon, stå på er och tro på er själva, då kommer det gå jäkligt bra för er, jag lovar låt ingen trycka ner dig! ♥ 

 

 
 
Emilia

Emilia

24 september 2012 22:31

Helt rätt! Låt inte folk trycka ner dig! Jag beundrar dig värkligen! Jag fattar inte hur du klarar av allt! Dont cry, just say fuck you and smile! <3 hoppas att du läser detta ;)

http://emiliaogaston.bloggplatsen.se

 
Elli

Elli

24 september 2012 22:31

Dina självförtroende tips är så bra! På det senaste halvåret har jag blivit mycket säkrare och tar inte heller emot skit!
Tack Emelie för det, din blogg är bäääst!<33

http://ellischfrejd.blogg.se

 
Ingen bild

oliviaa

24 september 2012 22:32

Så jävla sant. Men man påverkas av varandra:(<3

 
Johanna

Johanna

24 september 2012 22:33

Ingen får trycka ner dig du är en bra bloggare du ska inte få må dåligt!
Du har iallafall gjort så jag börjat må bättre, en alla dina texter!
kraam

http://johannnapanna.blogg.se

 
Sandra

Sandra

24 september 2012 22:35

Hoppas du mår bättre snart jätte fin blogg oxå älskar dig!! <3

http://sandrisch.bloggplatsen.se

 
Matilda

Matilda

24 september 2012 22:37

Så bra skrivet av dig emelie du är jätte bra bloggare och jag älskar dig hoppas du inte mår dåligt längre tid låt dom inte trycka ner dig!!

http://matildareallife.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Marlene

24 september 2012 22:37

Em, du är en smart och helt underbar tjej! Dumheter finns det för mkt av här i världen och jag hoppas och tror att du har styrkan att se bortom det. (Eller kanske Dem?) Koncentrera dig på det positiva här i nuet! :)

Emelie Andersson

24 september 2012 22:49

åh, marlene du gör mig tårögd!
De klart jag kan , men de kan ta tid!
kram!

 
Frida

Frida

24 september 2012 22:38

jag bara älskar hur du förklarar och uttrycker dig de är nog det bästa med dig!
Låt dom inte glädjas av att du förlorar! <3

http://ffridaaffridaa.bloggplatsen.se

 
Viktoria jansson

Viktoria jansson

24 september 2012 22:40

HEEEJ!
du fick mig att se en syn på mitt liv tack så hemskt mycket...
Hoppas att du orkar och klarar att stå emot deras trakaserier!
LLOVE YOUUU <3 <3

http://victoriajansson.bloggplatsen.se

 
Jennie

Jennie

24 september 2012 22:43

hej på dig!
Det är helt otroligt att du orkar med sådan röra. Låt dom inte köra av dig du har rätt inställning ingen ska klanka ner på dig du ska klara det utan att komma upp och vara värdelös!
älskar din blogg dessutom ! <3

http://jennieevelinalinnarsson.bloggplatsen.se

 
olivia brannbacka

olivia brannbacka

24 september 2012 22:45

hej!!
bra forsätt och klara allt du är bäst!
Får jag länka din blogg? <3 <3

http://oliviabrannbacka.bloggplatsen.se

 
EllenLundberg

EllenLundberg

24 september 2012 22:46

kääämpa!

http://ellenisabellelundberg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Andersson - 30 januari 2013 12:24

tack för en underbar tid här på Bloggplatsen, men nu byter ja portal till Nattstad!  Hoppas ni följer mig där ist, http://www.nattstad.se/eemelieaandersson! :) pussss!  ...

Av Emelie Andersson - 30 januari 2013 11:06

hej alla goingar!    Värt att byta till nattstad?    KOMMENTERA!  ...

Av Emelie Andersson - 28 januari 2013 17:20

Hej finisar!   Har nyss kollat klart på 2 gammla barnfilmer som man jämnt tittade på när man var liten High SchoolMusical, någon som minns?  Ska nog koka te nu och se vad det blir för mat.. Bokat upp mig för att träffa Marcus på söndag nu, wei!!...

Av Emelie Andersson - 28 januari 2013 14:22


Film mys och glass!  De borde nästa vara det bästa som finns, när man känner att man börjar bli sjuk.. Känns som febern är på gång, usch fy inte kul.. Men nu ska jag kolla på lite film så vi går höras etferåt!  Puss på er!      ...

Av Emelie Andersson - 28 januari 2013 10:42

Hej bästa ni!  Har faktiskt saknat bloggandet något rejält, så kände för att börja idag igen. Så får vi se så jag inte tröttnar igen, hoppas inte de!  Men jag har haft en grymt tid, så länge jag haft uppehåll från bloggen har jag haft för mig d...

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards