♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Emelie Andersson - 12 september 2012 22:09

Heej alla fina!
Kom nyss ut från duschen, och är hur trött som helst så vi kör på en mobil uppdatering orkar inte sätta på datan!
Men min dag har vart hel grym, har vart på sånglektion med olivia och även träffat Daniella min fina som äntligen har kommit hem!
Det var fan på tiden alltså nej men, om vi skulle ta och göra de kort faktat så har jag haft en grym dag med vänner,sång och lite skit.
Men ska nog hoppa i säng nu och bara kolla på film.
Så taggar vi om till skola imorgon också men vi hörs imorgon!
Men här kommer också några bilder från dagen.
Puuuss!

Av Emelie Andersson - 12 september 2012 15:35

DAG 2 

 

En person jag vill träffa just nu de är Molly Sanden så sjukt cool är hon och helt fantastisk! 

Skulle göära vad som heslt för att få träffa henne hel grym, men som sagt hon är ju en offentlig artist så de är lite svårt på ett sätt.

Men ska fortsätta kämpa för att få träffa henne ska verkligen göra allt! 

ar alltid vart ett stort fan av den tjejen, hennes utstrålning är oslagbar men ja här har ni iallafall en person jag vill träffa just nu! 

puss&kram! 

 

Grymmaste förebilden av dom alla är vad du är! 

   

Av Emelie Andersson - 12 september 2012 14:00

 

Svart linne - från Annicas kompis, men köpt på GinaTricot

Glitterbyxor - kappahl

Facelook daglig skolsminkning, puder, mascara och ögonskugga. (:


 

Av Emelie Andersson - 12 september 2012 12:54

tjenare tjenare!

Blev ett litet senare inlägg 'n vanligt har pluggat hela förrmiddagen så när jag helt fri från inl'mingar utan att jag då har ett prov på fredag men det löser sig säkert, men jag ska nu sätta mig och käka lite frukost och sedan bara titta på lite film och kanske lite senare blir det att gå och hälsa på ohch prata lite med sjuklingen josefine som har åkt på någon feber skit.. HAHAH..

nämen, krya på dig! 

Men vi hörs lite senare puss! 

 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards