♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Emelie Andersson - 18 september 2012 21:50

Hejsan alla goa läsare!

Kom nyss hem från en toppen dag tillsammans med Angelica och Daniella hel grym dag! 

Men egentligen skulle jag inte ut över huvudettaget för har inte mått jätte bra speciellt idag hatar när föräldrar bråkar när dom är skilda! 

Varför ens ställa till det för den andra? 

Jävla problem hela tiden.. suck.. 

Men ja iallafall nu sitter jag här i min gosiga säng och har hur tråkigt som helst, men ska alldeles strax bada så vi får höras senare! 

 

 

 

Av Emelie Andersson - 18 september 2012 21:30

bara chillar lite sådär!

Av Emelie Andersson - 18 september 2012 08:29

Hej!
Just nu sitter jag inne på skolan, hann inte blogga i morse.
För hade rätt bråttom iväg till skolan skulle på möte och skit.
Så nu sitter jag här för att jag väntar på rektorn och 2 klassföreståndare.
Usch hatar skolmöte inget sånt hjälper endå!
Så tummen ner för detta..
hörs sedan, puss!

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards