♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Emelie Andersson - 7 september 2012 16:43

 Tjenixen alla gosiga läsare! 

Har precis städat klart, packat och allt nu så är klar för att ta bussen till pappa nu, ÄNTLIGEN! 

Men nu blir det bara att vänta på josse, som kom precis haha..

Men nu ska jag käka lite och sedan blir det att dra och lämna grejer hos farsan och sedan chilla haha..

Uppdaterar lite senare puss!

Här kommer några egobilder från idag! 

     

 

Av Emelie Andersson - 7 september 2012 12:18

Tidig hemma idag! 

Blev att gå från skolan riktigt tidigt idag p.g.a av äckliga svin ska hålla på orkar man till slut inte så blev att dra hem och plugga lite extra hemme istället mycket bättre! 

Så nu sitter jag hemma träffade nyss på världens charmigaste kusin som man inte sätt på ett tag, men som facerapade mig den jävlen!

typiskt henne.

Men nu är de såhär att jag ska städa/plugga/göra mig i ordning in vänta jossan sen åker vi tror jag fakitskt.

Så idag blir det nog en mysig dag tillbringad med henne!

Men vi hörs lite senare ska städa lite nu puss!  

 

Av Emelie Andersson - 7 september 2012 07:57

GODMORGON! 

börjar om ungefär en timme så ska strax börja göra mig i ordning sedan blir det att dra iväg till skolan.. buhu..

Idag har vi inte sån lång dag vilket är hur bra som helst, men efter skolan drar jag och bästis hem till pappa och kanske käkar något på donken kanske och sedan chillar lite väntar på att klockan drar iväg så vi kan dra oss till grevet! 

Men ja, hoppas ni får en helt grym dag så hörs vi när jag kommer hem.

puss! 

     

 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards