♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under september 2012

Av Emelie Andersson - 22 september 2012 12:06

Godmorra! 

Nu drar jag och familjen och spelar lite Bowling så ska vi se vem som äger ut vem?..

Vilket kommer bli att jag äger ut dom helt och hållet, hahah..

Här är några nytagna bilder, lite oseriösa ja.. 

haha.. 

Men iallafall, bloggar mer sedan puss! 

   

 


Av Emelie Andersson - 21 september 2012 22:10

hejhej! 

Just nu sitter jag och har lite kvällsmys med famliljen eller rättare sagt bara Annica,

pappa har somnat med mina syskon hmm.. Roligt fredag HHAHAH.. 

Nämen, iallafall så har jag haft en riktigt go dag med bara familjen vi var också på donken förut  och käka lite men innan det också i kungsbacka för att ge några soffor till pappas kusin..

Men nu sitter bara jag och Annica ner grävda i soffan och kollar på någon slags dålig komedi som jag inte ens fattar vad den handlar om men de blir säkert skit bra.. 

Men vi får höras imorgon! 


 

Av Emelie Andersson - 21 september 2012 20:52

Gott häng & lite mys på detta!

 bloggar lite senare! 

 

Av Emelie Andersson - 21 september 2012 13:50

Förlåt !

hej, hann inte uppdatera imorse mer än i skolan än snabbis WiFi i skolan är nog de segaste som finns.. Allvarligt alltså. 

Men nu är jag hemma blev ingen idrott, gött! 

Men som sagt idag är de pappas helg så blir att åka till honom lite senare måste packa och lite sånt innan jag gör något, så ja iallafall.
Min skoldag idag har vart helt okej, fast har mycket arbeten nu så tog hem över helgen får se om jag har lust/ork att göra något i helgen då.

Men nu ska jag fixa det sista som sagt och ta något litet och äta så bloggar jag mer senare!

BJUDDER! 

   

 hahahahah för skojs skull! 

     

 


Av Emelie Andersson - 21 september 2012 11:24

Just nu sitter jag & Brida och chillar lite innan lektion och ska strax in & plugga.. Suck...
Så jävla boring, men vi hörs senare här klipper vi också in en bild på oss som vackrast!
Pusshej!

Av Emelie Andersson - 20 september 2012 22:30

 

    hörs imorgon! 

 

Av Emelie Andersson - 20 september 2012 21:33

Hej bloggen!

Tänkte passa på att lägga ut några få av bilderna från kvällen. Riktigt go kväll! 

Men får blogga lite senare ska duscha nu så vi hörs puss!

 

                 

Av Emelie Andersson - 20 september 2012 14:06

 


Glitter byxor - Kappahl 

Tröja med tryck på - GinaTricot

Svart Jacka - Rain Bow


                                                                     

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards