♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Emelie Andersson - 16 september 2012 20:13

hallå hallå! 

Nu är man ny duschad ny tvättade kläder och allt är perfekt fyfan vad gött att bara lägga sig i sängen och kolla på film en liten stund nu, men innan ska jag inte glömma av er så blir ett litet mindre inlägg nu än vanligt men aja strunt samma.

Jag har iallafall haft en rätt bra dag har inte gjort särskilt mycket mer än att träffade daniella runt 5 tiden och sedan träffade vi då Adde & Filip men de var så sjukt jävla kallt så vi gick hem en stund till daniella och bara tog det litet lugnt! 

Men nu ska jag inget mer än att ta min goa vän till kudde och lägga mig och lkolla på X-Factor yeah!!! 

Bloggar mer imorgon!

       

Av Emelie Andersson - 16 september 2012 15:52

tjänare!

Nu är jag hemma hos mammi från en hel grym dag igår! 

Tack fina fina, för ni gjorde min dag/kväll! 

Tack också till dig jossan!

Ska strax lägga ut bilderna under detta inlägg men jag glömde också att jag göra  bloggleken igår och idag men gör dom två lite senare för här kommer bilderna från kvällen igår puss! 

Här var jag igång med kameran! 

I
I
I

V


                                                                                             

Älskar er!

   





Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards