♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under september 2012

Av Emelie Andersson - 12 september 2012 14:00

 

Svart linne - från Annicas kompis, men köpt på GinaTricot

Glitterbyxor - kappahl

Facelook daglig skolsminkning, puder, mascara och ögonskugga. (:


 

Av Emelie Andersson - 12 september 2012 12:54

tjenare tjenare!

Blev ett litet senare inlägg 'n vanligt har pluggat hela förrmiddagen så när jag helt fri från inl'mingar utan att jag då har ett prov på fredag men det löser sig säkert, men jag ska nu sätta mig och käka lite frukost och sedan bara titta på lite film och kanske lite senare blir det att gå och hälsa på ohch prata lite med sjuklingen josefine som har åkt på någon feber skit.. HAHAH..

nämen, krya på dig! 

Men vi hörs lite senare puss! 

 

Av Emelie Andersson - 11 september 2012 21:58

Gokväll alla goingar!
Bloggar genom mobilen så kan se lite konstigt ut för er som sitter med dator, men själv har jag fått data förbud inte fan jag varför men men de löser sig snart!
Som sagt färgade jag håret inte för man såg någon skillnad någon nyans klander men då får man titta noga, tyvärr!
Men jaja, de blir bara att göra om på nytt!
Fast kom hem typ runt 20.30 kanske så då satte jag igång att klippa mitt hår men det var bara topparna så man kanske inte ser så mycket men istället ser ni resultatet lite längre ner i inlägget men nu ska jag forsätta pluggandet så hörs vi!
Puss!

Av Emelie Andersson - 11 september 2012 16:37

Nu drar man snart till labacka och färgar håret haha!

 

   

Så jävla road är man va haha, men snart drar man iväg till pappasen & annica! 

så vi hörs lite senare puss! 


Av Emelie Andersson - 11 september 2012 14:23

Blogglek start!  

 

DAG 1

En bild på mig + 10 fakta! 

 

 

 

♥  Väldigt pratglad av mig

♥  Sjunger rätt mycket på fritiden

♥  HATAR SPINDLAR

♥ Min största förebild är Molly sanden 

♥ Har rätt torr humor, haha..

♥  Jag tycker det är hur gulligt som helst när pojkvänner vill ta kort med sina flickvänner 

♥   Har alltid älskat att sjunga 

♥  Klarar inte av falska människor

♥  När jag var mindre var min dröm att få träffa Molly Sanden / E.M.D

haha.. fast nu är de bara molly! 

♥  Älskar äkta vänner som kan säga hur mycket man betyder för dom face to face.


 

Av Emelie Andersson - 11 september 2012 10:20

Godmorgon! 

 

vaknade nyss, efter en jätte jobbig natt kunde verkligen ine somna tog ju typ 100 dagar innan jag blev trött.

Men nu är jag på fötter igen, har sjukt ont i magen bara men det kanske  går över snart för hoppningsvis! 

Men just nu slappar jag till tv:n i soffan och tittar på någon skit.

Men om man skulle ta och tappa upp lite badvatten och bara ta de lugnt och sedan kommer kanske josefine och lämnar mina skolböcker vilken ängel va?!..

men om vi skulle ta och höras lite senare bloggen, för ska nämligen vila en liten stund! 

Vi hörs! 

   

Av Emelie Andersson - 10 september 2012 21:01

heej!
Hemma från världens mysigaste dag med bästaste Marlene och mycket drägglande blev de också.
HAHAH men tack för en go dag!
Just nu ligger jag här och tittar på x-factor helt unika är många alltså, vill också!
Men bloggar lite senare puss!
+ Nytagda bild på mig ta mig inte seriöst haha.. (:

Av Emelie Andersson - 10 september 2012 15:28

Hellu bloggen!
Nämen, nu ska jag sätta igång och käka något och sedan dra på bio. Haha. Kommer ju dräggla sönder.. :)
Kraaaam!

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards