♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Emelie Andersson - 19 september 2012 19:44

hej finisar!

Är nu hemma från en god dag tillsammans med Kajsa, Sonia och Olivia.

Mycket skratt och prat! 

Sedan åkte vi alla iväg till kören och var där till klockan sex sedan var sonias mamma sjukt go och körde mig hem, så nu är jag hemma och har nyss ätit och även lite glass. haha..

Men nu väntar jag bara på att X-Factor ska börja så att jag har något roligt att göra för har almänt tråkigt just nu.. 

Men ja iallafall, har haft en go dag med vänner och ska även fortsätta kvällen med mys framför tv:n med familjen! 

Hörs imorgon om jag inte bloggar senare puss! 

 

Av Emelie Andersson - 19 september 2012 15:44

heej! 

Kom nyss hem från världens goaste skoldag eller skolda och skoldag de var en dag där vi åkte till ett ställe och prövade på rullstolar och el-hockey typ.. såå jävla kul..

Men just nu sitter jag hemma hos Olivia och har de gött och lyssnar på musik och ska strax ta något och äta innan vi åker och tar och sjunger lite och så.. 

Men nu ska jag sluta prata och vara lite social mot min lille vän olivia.. HAHAHA.. 

Hörs sedan puss!         

 


Av Emelie Andersson - 19 september 2012 09:44

Godmorgon goingar! 

Vaknade nyss, för börjar inte förän kl. 11.20 yeah!

riktigt gott, och då ska vi åka till ett ställe och bara åka rullstolar fyfan vad roligt! 

HAHAH... 

Men nu ska jag berätta lite hur min dag kommer till att se ut jag ska ju bara åka dit kommer väl hem runt 3-4 kan jag tro och direkt hem och fixa mig lite och äta sedan blir det att åka till Olivia och åka till kören/lektionerna så de blir en grym dag! 

Men vi får höras lite senare om jag hinner annars hörs vi ikväll eller något! 

Hörs sedan! 


 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards