♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under september 2012

Av Emelie Andersson - 7 september 2012 07:57

GODMORGON! 

börjar om ungefär en timme så ska strax börja göra mig i ordning sedan blir det att dra iväg till skolan.. buhu..

Idag har vi inte sån lång dag vilket är hur bra som helst, men efter skolan drar jag och bästis hem till pappa och kanske käkar något på donken kanske och sedan chillar lite väntar på att klockan drar iväg så vi kan dra oss till grevet! 

Men ja, hoppas ni får en helt grym dag så hörs vi när jag kommer hem.

puss! 

     

 

Av Emelie Andersson - 6 september 2012 21:06

hej igen alla gosiga läsare! 


Kom nyss hem från en go dag med bästis, först var de lite plugg och hem till henne coh städa lite inte för jag hjälpte henne så mycket som jag skulle men jag fanns ju där som sällskap haha..

Sedan gick vi lite till gården som sagt och sjung lite i studion/replokalen lite skevt var de, men hon överraksad mig med hennes röst riktigt duktig var du allt min fina! 

Tyvärr tog jag bort inspelningarna men vi gör bättre ifrån oss nästa gång iallafall jag haha .

Men nu blir det att plugga de sista och sedan blir det att nana kudden är svin trött faktiskt, kanske hinner jag göra ett inlägg innan jag åker till pappa imorgon med jossan men viv får se, hoppas! 

Men som sagt imorgon ska jag och josefine till min pappi och sova där en natt och så ska vi även på kvarnbykvällen på grevet imorgon ska bli riktigt mysigt men vi hörs, ha de gött! 

 

Vi bjuder på denna jäte fina bild haha godnatt! 

   

Av Emelie Andersson - 6 september 2012 17:42

Här kommer en ny liten hälsning från nya blondinbella, hahah...

nämen, erkänn blev de bra?

Tyckte de blev riktigt bra alltså , blev riktigt sketa snyggt alltså! :)

haha nämen, nu ska jag och jossan kossan dra till gården på tjejmys och så, så bloggar lite senare! 

pussss! 

   

Av Emelie Andersson - 6 september 2012 12:09


men tja, är du här!!

Ett under isåfall eftersom jag aldrig bloggar längre typ. Men helt seriöst så har jag KNAPPT varit hemma eller haft tid sedan jag kom hem i tisdags. 

Men nu är jag här och ska tag i bloggningen igen eller vad tycker ni? 

Men nu har jag håltimma till kl.1 sedan ska jag till skolan igen och bara sätta igång i plugger igen det suger som fan, men vad gör man inte för ett bra betyg? 

HAHHA JAG PLUGGA?! 

Nämen, ska verkligen ta tag i skolan nu på allvar de är ju sista året och detta år gör ju min framtid så ja! 

Men nu kommer någon ego bild på mig inklippt här! 




   

 


Men vi hörs sedan ciaoo! 


Av Emelie Andersson - 5 september 2012 19:20

heej på er igen! 

Gör ett litet inlägg precis innan badet ska hoppab i ett gött varmt bad såå jävla gött att få bada nu kunde man ju inte göra på hotellet! :/ 

Men innan de ville jag bara säga hur mycket jag älskar er som ens lägger eran tid på att läsa min blogg älskar er verkligen! 

Jag känner mig riktigt tjötig idag vet inte varför men har sån känsla men imorgon blir det nog att träffa underbaringen jossan och chilla lite, sedan taggar vi till på fredag kvarnby natt på Grevedet det är en fritidsgård förstår ni där de kommer vara några som kommmer och uppträder och lite så, men vi hörs senare eller imorgon puss! 

+ två ego bilder ;)

   

   


 


Av Emelie Andersson - 5 september 2012 17:33

tjenare! 

Hann inte blogga imorse var så jävla trött är ju inte direkt jätte van att gå upp så tidigt nu för tiden, nämen de beror nog på att vi var utomlands.

Men min dag idag ser bara ut så att vara med min mamma och tror mathias också men ville bara säga hur mycket jag älskar er! 

Men enu en skoldag avvklarad också men nu blir det bara att softa ta ett varmt bad och plugga lite sedan mysa med familjen.

Vi hörs lite senare puss! 

En liten charmig bild kan man ju tycka men nej skit samma hejdå! 

 

Av Emelie Andersson - 4 september 2012 20:13

Äntligen hemma! 

 

Nu har jag äntligen flygit klartde var massa strul innan vi väl kom hem vi skulle ju landat igår men blev inat kl 4.00 istället p.g.a planet för att vingarna gick sönder och även däcken under planet så vi fick nödlanda och vända tillbaka till cypern.

Vilket var riktigt tröttsamt vi blev ungerfär 15 timmar försenade vilket gjorde mig sketa trött och aldrig att jag kommer sätta mig på ett plan igen typ, såå äcklig känsla! 

Men nu är jag äntligen hemma tog en sväng ut förut med julia,jossan,kevin.adde och Lina.

Men nyss kom jag hem från en sväng i mölndal med bästaste daniella.

Och hon åker även imorgon till scottland kommer sakna sönder dig! 

Men nu ska jag äta upp mitt flyggodis och lite så och kolla på film med mig själv HAHHA...

Lite ensam tid är inte alltid fel.. 

Men laddar upp bilder från min semester om någon dag! 

hörs imorgon godnatt! 

 

 

 

 

Av Emelie Andersson - 3 september 2012 18:48

Trodde man skulle hem idag men blir tydligen i morgon bitti, jävla skit plan.
Vingarna på planen gick åt helvete, även bäcken..
Harregud?!
Vad e detta?...
Men nu är vi förmodligen påväg till ett hotell för att äta lite mat och sedan vet jag inte vad som händer, men de märker vi!
Men jag lever iallfall, men nu ska jag sluta blogga och bara vila en blund tror jag men här är några få skit knas bilder från mellanlandningen... Haha..
Kram.

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards