♥ eemeliellinneaandersson ♥

Direktlänk till inlägg 3 juli 2012

Molly Sanden!

Av Emelie Andersson - 3 juli 2012 10:07

Molly Sanden

 

Jag har en förebild vilket är molly Sanden hon är vacker, smart och har en otroligt grym röst! 

Älskar henne på alla sätt som går hon är person man ser upp till hela tiden, man går på hennes alla uppvisningar/gigg/shower och verkligen gör allt för att få träffa henne! 

Så nu gäller de ska göra allt för att få träffa henne den 6augusti på liseberg kl20.00 

i direkt sändning i tv4 ! 


Så min fråga till Molly lyder såhär :


 Hej undrbara Molly!

jag har två frågor..Vad handlar din låt om egentligen för dig ?

och när kommer ditt album ut?

Har kontaktat dig här på denna sidan spotlife.se för att jag vet att de inte är är ett fake konto som alla gör på alla kändisar.

kram & hoppas på svar ! 

Du är en grymt bra förebild kolla gärna in på bloggen sedan vad jag skrivit om dig! 

http://eemeliellinneaandersson.bloggplatsen.se/ 




Molly Sandén: 

Hej fina! Vad glad jag blir! Min låt handlar om ensamhet och saknad. Att man försöker intala sig själv att man är stark och klarar sig jättebra ensam, men att man ändå sitter och gråter... Den här låten har hjälpt mig under en ganska omtumlande och svår tid, och jag hoppas att den kanske kan hjälpa någon annan som är eller har varit i min situation. För även om låten är ganska sorglig så har den ett positivt budskap - att det är helt okej att vara ledsen ibland. Det betyder inte att du är svag!

Det gör jag så gärna! 



Albumet har släppts någon gång i slutet på april-början på Maj. De är alltid lika kul att få dela min nya musik för er! Hoppas ni gillar det! 


Ställ frågor till mig om ni vill ha svar i detalj om henne! 



   

 
 
Ingen bild

http://joannalicious.blogg.se/

3 juli 2012 13:26

Jag tycker också om molly sjukt mycket hur kan du allt om hennes tider och uppträdande?
ett stort tack ska du ha för dagen/tiden på lisse, vilka mer än molly är då ? :)// jonna

Emelie Andersson

3 juli 2012 13:54

Alltså mycket är för att jag är ett fan av henne och desutom står mycket av sånt på hennes egna blogg & sånt.

Det är molly sanden,Towa Carson,
Christer Lindarw ,
Tone Damli & Eric Saade.

 
Ingen bild

http://ebbafredrika.blogg.se/

3 juli 2012 13:28

åhh gud tack för hjälpen!
just vad jag ville veta om dagen och tiden då hon är där ! :)
Ebba

Emelie Andersson

3 juli 2012 13:54

lugnt!
var så lite så.. :)

 
Ingen bild

http://justlikeasister.blogg.se/

3 juli 2012 13:30

OMMGG!
Att du visste så mycket oherre!!
Vet du någonting om när hon är på skansen ikväll också ?
/ julia

Emelie Andersson

3 juli 2012 13:55

hehe kollar allt upp mycket fakta om henne ja,haha..

Ja hon ska vara där kl.20.00 tv4! :)

 
Ingen bild

http://matildaborgstrom.blogg.se/

3 juli 2012 13:31

du är helt säker på att de är den bruden då?
så fall är de hel grymt!
// Matilda

Emelie Andersson

3 juli 2012 13:55

Ja för har dubbel kollat med flera personer och sånt & hemsidan år bara för *riktigt* kändisar.

 
Ingen bild

http://hannajosefinlarsson.blogg.se/

3 juli 2012 13:33

OHERREEEEEEEGUDD!
Har ni skrivit något mer efter det hur fick tag på just henne på sidan då?
puss hanna!

Emelie Andersson

3 juli 2012 13:56

o de är lugnt!
nä det har vi nämligen inte gjort..
puss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Andersson - 30 januari 2013 12:24

tack för en underbar tid här på Bloggplatsen, men nu byter ja portal till Nattstad!  Hoppas ni följer mig där ist, http://www.nattstad.se/eemelieaandersson! :) pussss!  ...

Av Emelie Andersson - 30 januari 2013 11:06

hej alla goingar!    Värt att byta till nattstad?    KOMMENTERA!  ...

Av Emelie Andersson - 28 januari 2013 17:20

Hej finisar!   Har nyss kollat klart på 2 gammla barnfilmer som man jämnt tittade på när man var liten High SchoolMusical, någon som minns?  Ska nog koka te nu och se vad det blir för mat.. Bokat upp mig för att träffa Marcus på söndag nu, wei!!...

Av Emelie Andersson - 28 januari 2013 14:22


Film mys och glass!  De borde nästa vara det bästa som finns, när man känner att man börjar bli sjuk.. Känns som febern är på gång, usch fy inte kul.. Men nu ska jag kolla på lite film så vi går höras etferåt!  Puss på er!      ...

Av Emelie Andersson - 28 januari 2013 10:42

Hej bästa ni!  Har faktiskt saknat bloggandet något rejält, så kände för att börja idag igen. Så får vi se så jag inte tröttnar igen, hoppas inte de!  Men jag har haft en grymt tid, så länge jag haft uppehåll från bloggen har jag haft för mig d...

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards