♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under juni 2012

Av Emelie Andersson - 13 juni 2012 19:44

SKOLAVSLUTNINGS KLÄNNING TYCKS?     

skriver mer sedan pusss!   


Av Emelie Andersson - 13 juni 2012 14:06

 

SMINKTIPS ; SÅ FIXAR DU SOTADE ÖGON!

Sotade ögon tycker jag är riktigt snyggt, och det kan man ha om man ska gå påfest eller något liknande.
Såhär fixar du sotiga ögon : (Steg för steg-guide)
1. Börja med att borsta över ögonlocket med ett transperent puder eller en ljusare ögonskugga. På så sätt kommer de mörkare skuggorna att lägga sig bättre och jämnare.
2. Applicera eyelinern längs fransraden både uppe och nere för att rama in ögat. Kajalpenna kan också läggas innanför fransraden om du vill få riktigt svarta ögon, men tänk på att det ger en illusion av att ögat är mindre.
3. Applicera den ljusare skuggan från fransraden och uppåt över hela ögonlocket med hjälp av en ögonskuggsborste (skumgummiapplikatorer ger ofta ett för skarpt och ojämnt resultat). Sluta precis ovanför globlinjen.
4. Applicera därefter försiktigt den mörka skuggan längs den övre fransraden i en lite tjockare linje. Låt gärna linjen breddas lite ut mot den yttre ögonvrån. Lägg sedan skuggan längs med globlinjen. Sudda sedan försiktigt med fingrar eller tops så att det inte finns några synliga kanter eller linjer.
5. Lägg en highlighter längs ögonbrynsbenet och i den inre ögonvrån för att öppna upp ögat och ge det ett större och klarare intryck.

6. Avsluta med massor av mascara.


Och för er som inte fattade skrivinstruktionen ; en bildinstruktion!

VILL NI ATT JAG SKA GÖRA MER SMINKTIPS? 
KOMMENTERA! :D 

Av Emelie Andersson - 13 juni 2012 13:52

Tjallojsan! 
Har precis kommit hem från skolan..
dagen har vart ass najs, Förutom att vi förlorade med 1-0 mot våran andra klass på spökboll.
Annars var det skitkul!
Alicia , jag och Mimmi hade det så jävla kul i klacken, vi typ skrek & vet inte allt.
Sen nu sitter jag här hemma och har sååå tråkigt och snart ska man till vårdcentralen och ta Livmodercancer sprutan kommer dö kommer dööö.
Efter jag tagit sprutan drar jag o mammi och jossan till kungsmässan & kållered för att hitta avslutningskläder & skor!
NU ÄR DET BARA EN DAG KVAR! 
Så jävla gött , ska bli att bara slappa varenda morgon och sova ut, från och med imorgon kommer jag kanske inte kunna blogga något för jag ska till daniellas stuga och vara där  till typ lördag-söndag så ni vet , så ni inte tror jag hoppar ut att blogga för de göra jag verkligen inte.
Bloggar lite senare puss! ❤  

Av Emelie Andersson - 12 juni 2012 16:20

♥ SANNA THORSSON ♥  



Sanna. Mitt hjärtat, jag saknar dig otroligt mycket, jag vill att du ska komma hem, jag vill att du ska ringa mig när du har gjort något bra & berätta det som du brukade göra, jag vill att du ska ringa mig när du sitter på bussen och inte har något bättre för dig så du snackar med mig. 
Jag saknar allting som du gjorde, jag saknar dig. 


Du var och är så otroligt underbar,din personlighet var det finaste på jorden, ditt utseende var det vackraste som fanns,du sjöng så otroligt bra, du var alltid som hilma snäll mot alla även om du inte fick lika mycket tillbaka. Du gjorde verkligen allt för att dina vänner och familj skulle må bra, du försökte så mycket & du lyckades. Jag och många andra mådde så bra med dig, jag visste att jag alltid kunde räkna med dig, jag visste att du alltid kunde få mig att må bra, jag kände mig så trygg när du fanns här nere. Att du alltid fanns där kändes helt otroligt. Jag var den lyckligaste människan på jorden, jag hade världens bästavän! 


Du fick inte lika mycket tillbaka som du gav till andra, alla dina närmaste vänner vet hur underbar du är, alla vet hur mycket du försökte, alla var glad över att du fanns. När jag tänker på dig fäller jag massa tårar, på nätterna kan jag inte ens sova längre, jag är orolig, jag hoppas att du har det bra. Jag är uppe hela natten och tänker på allt jag fick göra med dig, hur mycket vi berättade för varandra, hur du sjöng för mig i Skype för första gången. Alla minnen med dig är så värde fulla. 


25/2 12 var den värsta dagen i mitt liv, inte bara i mitt liv utan i många andras liv. Alla blev så sjuk ledsna, alla ville spolla tillbaks tiden, alla ville har kvar dig. Du är så otroligt älskad! Vi alla älskar dig Sanna. 


Ditt skratt, sättet du lyser upp världen på.. Allt är borta, jag kommer aldrig mer får se dig, jag kommer aldrig mer få höra din röst. Du betyder så mycket Sanna, du betyder så mycket för alla. Alla dagar med dig har varit så underbara. 

   


Jag hoppas att du har det bra och är lycklig nu, jag hoppas att du får göra det du älskar, men mest av allt hoppas jag att du ser hur älskade du är, vi kommer aldrig glömma dig Sanna, vi kommer verkligen aldrig göra det! 
Mitt hjärtat, vi saknar och älskar dig sjukt mycket!♥ 

                           ♥    http://www.youtube.com/watch?v=_OACMLCLMdY&feature=related  ♥



Av Emelie Andersson - 12 juni 2012 13:21

Anmäl er genom att kommentera inlägget " är med" eller vad ni nu skriver. Jag kommer lotta ut 1 vinnare på fredag som blir länkad i ett inlägg ;) !   

Av Emelie Andersson - 12 juni 2012 11:17

Godmorgon sweeties! 

Somande rätt tidigt igår för vart sjukt strött och vaknade 7 imorse så är rätt så utvilad, gott!
Dagens planer är att åka iväg med mamma och kolla skolavslutningskläder!
 Har ju skolavslutning på torsdag så det är rätt så brådis, så hinner jag inte idag så blir det la imorgon men nu sitter jag här och har 2 timmars hål och ska snart ut och träffa daniella snabbt och se hur fin hon är, hon hade avslutning idag! 

Så ja, inte så mycxket mer att säga nu ska jag dra mig pöss! ¨


 

 



 

     


                                               hörs sedan!

Av Emelie Andersson - 11 juni 2012 14:49

Lak shoo!

  Har eran dag vart bra? Det har min iallafall helt underbar! Men nu blir det att städa

hela dagen för idag kommer världens bästa mamma & mathias hem från cypern,

och min vecka var slut på föräldrafritt.. suckk.  Men har saknat dom något enormt!  

Men bilderna från helgen med världens finaste daniella även med några mer söta saker

som Sofia & Amanda!  Bilderna kommer strax nedanför, men nu ska jag sätta igång och

städa och sedan bara vänta tills klockan är 8 och åka till landvetter! :;D  

Ha de gött så hörs vi senare!                             

Ha de gött! puss !  ❤




















Av Emelie Andersson - 10 juni 2012 18:01

hejhej bitches! Min helg har vart så sjukt jävla grymt , tack för en grymt helg Daniella! I fredags var vi och kollade på Mange makers & i lördags var vi hos Amanda & Sofia i balltorp såå go helg! :) Men dagen idag har vart mer än bara seg har segat hela morgonen med bara film, man kan ju påstå att jag och Daniella har vart mer än uttråkade idag. Men de blir ett snabbt inlägg bloggar senare med bilder från helgen ! Puss bästaste bästisen! ❤ Goaste helgen hörs! :)

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards