♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Emelie Andersson - 26 juni 2012 22:50

tjenare! 


hej, jag är så sjukt jävla trött så jag ska fan ta och lägga mig och ladda upp för en ny dag imorgon imorgon blir det att gå och träna med mimmi och sedan träffa lina! 

Men just nu orkar jag inget mer än att sova så godnatt hörs imorgon puss! 

 

 


puss! 

Av Emelie Andersson - 26 juni 2012 21:58


SUMMERBREAK

 

                                     

 

 

förbered er på en bildbomd med bara en massa egopix på moi! Hahahah.... 

 

 

           

jag & älskade bästavän! 

 

 



pusss!  

 

Av Emelie Andersson - 26 juni 2012 20:02

tjoo! 

hejhej, kom nyss hem från att vart ute en sväng med Lina och tagit massor av bilder och ätit middag med pappas familj idag jätte gott & mysigt! 

Men bilderna lägger jag upp lite senare får de bli för att bloggen kan inte lägga upp bilder för tillfället så jag lägger upp dom lite senare men nu ska jag strax in i duschen och sedan mysa med mamma och hennes kille med en grym film! 

Det blir mycket film dessa dagar! 

Bara slö dagar...

Men nu ska jag ta mig en sväng in i duschen och sedan film och efter de så hörs vi igen! 

puss! 

Av Emelie Andersson - 26 juni 2012 19:57

 


LÄNKBYTE - HTTP://VANESSATECHEL.DEVOTE.SE/

ETT TIPS TILL ER LÄSARE! 
Ni måste kika in på denna supersnygga och söta tjejens blogg!
Ni kommer inte ångra er. En riktig pangbrud rättare sagt och hon har en grym blogg!

LÄNK TILL HENNES BLOGG : http://vanessatechel.devote.se/
 
 
Av Emelie Andersson - 26 juni 2012 12:51

 

hejhej, vaknade typ för en timme sedan och ställde mig och bakade scones på en gång, blev riktigt lyckat också! 

Grymt fint väder idag blir nog att sola lite idag eller till och med kanske och och bada, fårse lite vad som händer.

Men nu ska vi äta oss tjocka och titta på film så bloggar lite efter filmen och som sagt vad så flyttar jag i helgen till Kållered till ett rad hur tillsammans med Pappa & Annica ska bli sjukt mysigt de är ett jätte mysigt område så de blir la att packa lite saker i helgen och sedan börja måla & tapetsera vilket inte jag kommer göra de bli allt pappas jobb! 

Men nu ska jag sluta snacka och äta & kolla på film hörs sedan puss! 

Av Emelie Andersson - 26 juni 2012 00:01

tjenixen! 


hejhej, här har man natthumor till max ska snart lägga oss,idag har vi inte gjort särskilt mycket utan att typ kollat på film och vart ute i piss regnet,

Men nyss kollade vi klart på: STOCHOLM BÅSTAD tväärr grym! 

Men nu är de såhär då har man haft mycket runt sig just ikväll är de lite svårt att somna så de blir la att titta på en eller två filmer igen innan vi tar och lägger oss men nu ska vi dra oss och krypa ner i sängarna och se vad vad vi gör! 

puss! 

liite småbilder från kvällen( igga mig utan smink)  hörs imorgon! 

     

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards