♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under juni 2012

Av Emelie Andersson - 24 juni 2012 23:15

 

Veckans blogg blev allt fina http://melissablogg.devote.se/ för hon inspirerar mig med bilder,humor och mycket skönhet/hud/vård så grattis till dig! 

men bloggar senare puss! 

Av Emelie Andersson - 23 juni 2012 23:12

KLÄDER/ACCESSOARER FRÅN UTLANDET  

   

   

 

Linne -ed hardy 

 

 

 

två enkla linnen - Puma/D&G 

Solbrillor - D&G 

 

 

 

Parfym - Hugo

Armband - inget märke

   

 

 

Väska - Billabong

 

 

Solbrillor - D&G

   

 

Alla kläder/accessoarer tillsammans: 

 

 

tack för alla dessa kläder och prylar älskar dom grymt puss!   

 

puss bloggar lite senare!   

Av Emelie Andersson - 23 juni 2012 18:09

hejhej, just nu hjälper jag till med tacosen, precics duchat klart och ska snart äta är vrålhungrig.

Men just nu ska jag hjälpa till med att duka och sen dra hem till josefine och käka gott, titta på en grym film som heter:

En dag i phuket , men nog pratat så ska jag gå och hjälpa till nu så vi hörs senar puss! 

hasta la vista! 

Av Emelie Andersson - 23 juni 2012 15:46

tjenixen bloggen! Jag har haft en sjukt go dag/kväll igår vi kollade på film,myste & mm.Just nu bloggar jag genom telefonen för ligger och tittar på film och äter glass och ska snart städa mitt rum och duscha sedan blir de la att gå ut och träffa Josefine och förmodligen sova hos henne inatt.Ska bli mysigt men nu ska jag fortsätta kolla på filmen så bloggar lite senare! ❤Pussss!

Av Emelie Andersson - 22 juni 2012 19:06

tjabba tjena

hejhej, just nu sitter jag hemma hos mamma bästakompis Jörgen och hans familj hade lite tråkigt så satte mig här en liten stund och är lite osocial, själv ska jag snart hem och träffa Josefine & David som ska sova hos mig inatt ska bli mysigt!

Jag hoppas ni har haft en grymt bra midsommar för de har jag haft och bättre kommer den till att bli med massor av mys, jaja men nu ska jag dra mig puss!

 


BILDER FRÅN DAGEN

                   

ha en fortsatt trevlig midsommar!

puss hörs imorgon!

Av Emelie Andersson - 22 juni 2012 14:11

 

ha ni sovit gött? de har jag helt utvilad för idag, idag blir de att åka iväg med familjen och fira midsommar sedan blir det att vara barnvakt för 4 småttingar och slutligen träffa mina underbaraste David & Jossan.

Men nu ska jag sminka min mamma och hjälpa till med maten.

så vi hörs sedan puss! 


BILDEN FRÅN GÅRDAGEN: 

                                 

             

loveu girlfriend,hasta la vista! 

 

Av Emelie Andersson - 21 juni 2012 19:35

FYRA BILDER FRÅN IGÅR

                          

         

 

bloggar mer senare om jag hinner, hinner jag inte hörs vi imorgon puss! 

Av Emelie Andersson - 21 juni 2012 19:24

UNDERBART VÄDER IDAG, ÄLSKAARR! 

       hejhej, gårdagen blev helt perfekt den spenderade jag med Filip,Niuklas och Jossan.

Vi var först ute lite och tog en massa sommarbilder, sedan så gick vi hem kollade på film och dunkade massor av musik och bara hade de göttt! 

Men idag är det klarblå himmel och solen är framme, yes ÄNTLIGEN! Ååh vad jag har längtat! Så idag har jag på mig shorts,linne fan vad jag har längtat efter värmen! 

Men nu ska jag dra mig ut i den härliga värmen med bästaste vännen! 

hörs sedan,puss! 

 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards